Tjee, ik kom hier voor het eerst. Nooit van NUB gehoord , dus meteen ff gegoogled. Ik heb 22 juni mijn termijn echo. Volgens de huisarts ben ik dan 12wkn3dgn. Ikzelf kom met internetberekening 3 daagjes verder uit. Ten eerste hoop ik dat ik deze zwangerschap wel goed bericht te horen krijg (ben supernerveus ). Ten tweede hoop ik dat er iets op te maken is uit de echo. Uitleg aan de echoscopist over wat je wil zien en waarom heeft hier in Portugal weinig zin (een 'jij komt hier voor hun en zij zijn er niet voor jou'-houding). Ik betrap mezelf erop dat ik een voorkeur heb voor een jongetje , maar nog een meisje is natuurlijk ook zeer welkom.
Hoi dames! Vandaag heb ik mijn echo gehad! . Iedereen die heeft gereageerd op mijn NUB foto had gelijk! . Het is een jochie, zonder twijfel ook! Dus bedankt voor het reageren en ga zo door, nu was de schok (omdat ik echt overtuigd was van een meisje) toch iets minder .
hallo dames! ik heb een foto voor jullie weet niet of de nub te zien is, want heb er zelf geen verstand van maar jullie wel dus.. ben benieuwd Was op de echo 12 weken zwanger.
@Sallie !! Ja toch weer goed hé !! Gefeliciteerd met jullie jochie!! @Loezzz, een meisje!! @Sjakie22, een jongen!!
Rogijuli, ik kom morgen vertellen of je gelijk had (jongen) en over 2 wkn weten we het 100% zeker. Uit de combinatietest is gebleken dat ons kindje een verhoogde kans op Down heeft dus nu krijgen we volg wk donderdag een vruchtwaterpunctie. Daarna hebben we 100% zekerheid tav chromosomenaantal en geslacht. Helaas dus wel een beetje spannende tijden hier...
Loez meisje! Sallie hihi gefeliciteerd! Je vond t idd moeilijk ons te geloven sjakie denk idd een jongen Susan heb ik niet gereageerd bij jou dan??? Edit: zie dat ik ook jongen heb gezegd
Dag meiden, ik ben benieuwd wat jullie zeggen, een jongen of een meisje.? Kunnen jullie het zien? Groetjes!
Ik zeg jongen! en alle pendels ook zo te zien, haha Dacht eerst meisje, maar volgens mij is dat de navelstreng die ik eerst voor nub aanzag... experts, wat zeggen jullie?
Ik heb vandaag een echo gehad met 11+2 Is dat nog te vroeg vroeg NUB? Ik heb wel veel plaatjes. Ook 1 van alleen het onderlijfje.. Willen jullie eens kijken? Tnx!!!
Meiden, volgens dr Papa is het ook 100% een jongen! Piemel duidelijk gezien ook!! Hij zag vooralsnog geen softmarkers de zouden kunnen wijzen op Down syndroom dus we konden met een gerust hart de vwp ingaan, volgens hem.
Hoi dames, gisteren bij 12,1 week weer een echo gehad. Kunnen jullie de nub zien? volgens de gyn zou het een meisje kunnen zijn,maar kan ze het met 20 weken pas met zekerheid zeggen. wat vinden jullie?