gelukkig is t nog maar heel ff tot de 20 weken echo, veel afleiding zoeken tot die tijd zou ik zeggen!
toch even de vraag... er ligt een enorm taboe op, maar is het normaal om een voorkeur te hebben voor geslacht? en dat als het het andere geslacht is dat je een lichte teleurstelling voelt? voel me nu zo'n enorme slechte moeder... ik heb altijd de wens gehad (heeeeele sterke) een dochter te mogen krijgen... en nu gaat die waarschijnlijk nooit uitkomen. ik wil dit gevoel echt niet hebben omdat ik ontzettend bij ben zwanger te mogen zijn, maar ik kan het niet helpen...
geloof me denk dat bijna iedereen ergens wel een voorkeur heeft, betekent niet dat als je voorkeur niet uitkomt je opeens minder van je kind houdt hoor, is misschien wel ff overschakelen van gedachte maar komt echt goed. ennuh, bij mij werd dr ook jongen hier gezegd hoor, maar is toch echt een meid waar ik zwanger van ben . soms is t gewoon een beetje een twijfelgeval, ligt ook aan de momentopname waarop de foto is gemaakt.
wat een geweldig leuk topic, heb deel 1 ook gelezen en nu deel twee, zelf ben ik nu 16,3 weken zwanger en ik denk dat we een meisje krijgen, als ik alle nub echo's vergelijk met die van mij met 12 weken dan ben ik er bijna zeker van.... heb nu al een aantal keer gerpobeerd de foto in te scannen of het filmpje te plaatsen maar het wil niet lukken, iemand een idee hoe dat wel gaat lukken? over 8 dagen hebben wij onze pretecho, ben echt op van de zenuwen haha wil het zo graag weten, we hebben al een prachtige dochter van 10 een zoon van 6 en een zoon van 1 1/2 jaar, ik ga er vanavond nog eens rustig voor zitten en probeer het nog eens, groetjes ilona
@Loontje. Bij Plaatsreactie kan je bijlagen uploden. Dus niet bij "snel reageren" maar op de knop Plaats reactie staat er dan tussen. Moet je wel het bestand op je pc hebben staan
Kan iemand bij vertellen hoe dit werkt? Ik heb over 3 weken weer een echo, ben dan 13 weken. Vind het wel leuk om even goed te weten hoe of wat dan kan ik er even goed op letten bij de vk. Alvast bedankt
oeps !!! dat is wel een heel kleine echo foto haha, nog maals proberen dan maar. ben nog in het uitvogel stadium haha heb hem nu vergroot, dus nu moet het wel duidelijk zijn denk ik bedankt alvast voor jullie blik op ons mooie wondertje
Hoi allemaal! Ik heb net mijn 12 weken echo gehad. Wat denken jullie wat het is volgens de NUB theorie? Liefs Melissa
Melissa12 .... heb je zelf een beetje een idee wat het gaat worden? ik zelf kan het op jouw foto niet goed zien, maar ben dan ook geen expert.. ben zelf ook heel benieuwd wat er word gezegd over mijn echo foto's die staan boven de jouwe, in iedergeval van harte met je zwangerschap,
Op deze scan ziet het eruit als een meisje, maar met 12 weken heeft het wel nog de tijd om omhoog te gaan staan. Tot nu toe meid voor jou .
Een meid op deze scan, maar deze heeft ook nog de kans omhoog te gaan staan. Toch denk ik echt een meid, omdat deze echt omlaag staat.
gezellige taart, bedankt voor je reactie, ik zie dat jullie ook een wondertje mogen verwachten, van harte gefeliciteerd, wat zei de nub theorie voor jou? of was dat niet goed te zien?
@Loontje23; Dank je wel, jij ook gefeliciteerd. Ben je ook zo nieuwschierig? Ik heb zelf geen idee. Denk ook een Meid te zien maar ik maak pas net kennis met deze theorie. @gezelligtaart; Dank je wel voor je reactie! Liefs
Melissa12, ik ben zoooooo nieuwschierig..... niet normaal, nog 8 dagen en dan hebben we een pretecho.. of nee nog 10 dagen ppff duurt nog te lang, ik ben er zelf wel een beetje van overtuigd dat het een meid word, het is dezelfde zwangerschap als met mijn dochter en bij m'n twee jongens was het heel anders... vind het dus wel spannend of mijn gevoel het goed heeft hihi liefs
@Loontje23; Jeetje wat spannend allemaal! Ik kan ook niet wachten hihi. Als je moet wachten dan duurt het juist zo lang.. Bah. Maar leuk allemaal! Ben benieuwd wat het bij jou word! Liefs