bedankt voor deze opbeurende woorden... heb jij een beetje verstand van de nub? en heb jij al gekeken bij de mijne?
De echo is niet duidelijk genoeg, dus durf daar helaas niks over te zeggen. Kan er niet echt de nub zien. Daarbij kun je met 11 weken wel de nub zien, maar omdat dit zo vroeg is blijft de gok altijd 50/50. Het beste is met 12 of 13 weken. Misschien heeft je kennis dan nog een echo?
Dankjewel . Ja bij mijn babe is tot nu toe 48 keer meid geraden, dus ben heel benieuwd. Echo was ook van 12.2 weken, dus kan nog veranderen. 4 januarie weten we meer.
Toen bekeek ik de nubs nog op mijn werk, en daar is het scherm slechter als thuis. Nu ik thuis kijk, ben ik bang dat de ruggegraat lijn te erg omhoog is getrokken en vind ik het dus een jongen.
@Amy, ik zie helaas geen nub. @MirandaV, de nub verschijnt tussen de 10-14 weken, maar pas vanaf de 12e (tot de 14e) week heeft hij een stand aangenomen waaruit het geslacht bepaald kan worden. Tot de 12 weken staan nagenoeg alle nubs op dezelfde manier.
@loontje26, een jongen! @Melissa, helaas is de nub niet zichtbaar op je echo (ben benieuwd waar gezellig taart hem ziet )
rogijuli, ben nu wel heel benieuwd hoe je aan de nub ziet dat het een jongen word hihi, was er zo van overtuigd dat het en meid zou worden.. omdat de nub met de ruggengraag mee wijst... maar goed ik ben geen expert haha, en ik zou het leuk vinden als het een meisje word, maar ook een jongen is van harte welkom en zal ons gezin verijken... liefs
@loontje, zie hij wijst omhoog. Op de 2e echo lijkt hij recht te wijzen, maar op die echo is het onderlichaampjes iets gedraaid onze kant op, waardoor de stand van de nub niet betrouwbaar is. Bekijk bijlage 207103
@ rogijuli: wil nog wel even aan je kwijt dat het zeer zeker geen verwijt of aanval op jou was. Ik ben gewoon nogal onzeker.
Ik bekijk alles op mijn telefoon, dus kan geen echo bewerken om het aan te wijzen. Het is inderdaad een beetje onduidelijk, maar denk toch echt de nub te zien. Mag ik dan aan jou vragen waarom jij bij Loontje26 een jongen ziet? Het kan goed zijn hoor dat ik het net niet altijd goed zie, maar het is ook nooit 100% zeker.
@gezellige taart, heb de echo van Loontje boven jouw berichtje hierboven bewerkt neergezet En ik zie op de foto van melissa niets uitsteken op de plek waar (normaal) de nub zit. Ik zie wel iets uitsteken, maar dat zit te ver naar onderen en is naar mijn weten een deel van het bovenbeentje
Sorry zie dat je de vraag van loontje26 al beantwoord had. Echter heb ik vernomen dat de nub theorie wordt gedaan met het onderste gedeelte van de ruggegraat. Als dit zo is dan staat de nub van loontje26 evenredig met de ruggegraat en zou het een meiden nub zijn.
Ik ga morgen voor je kijken waar ik dat ook alweer vandaan had. Ik dacht een Amerikaanse site. Mocht dat niet zo zijn, dan moet ik er zelf op terug komen en je gelijk hierin geven .
@Nijn;ik neig naar een jochie @Shirley; ik moet wel een beetje om je lachen! Wat zit je ermee! Wanneer heb je de 20 weken echo? Ik snap je frustratie wel een beetje hoor, heb er namelijk al 2 geslachtsbepalingen op zitten ... Ik gokte destijds op een meisje volgens mij bij jou, maar toen had ik amper een NUB gezien ooit. Nu zou ik toch ook meer naar een jongen neigen. Bijna net zo duidelijk als mijn jongensnub! Alleen blijkt dat al 2 keer een meisje te zijn, haha! Ik heb morgen de 20-weken echo, en als het dan voor de 3e keer een meisje blijkt te zijn ben ik echt overtuigd hoor! Ik denk dat veel mensen wel een klein beetje voorkeur hebben, maar dat wil zeker niet zeggen dat het andere niet gewenst is. Als je me een half jaar geleden had gevraagd, had ik gezegd er dan maar gewoon 3 meiden van te maken, wat moet ik nou met een jochie? Maar de hele zwangerschap ben ik overtuigd geweest van een jochie, en toen het bij de 1e echo toch een meisje bleek te zijn, was ik en blij en ook teleurgesteld. Ik kon niet omschakelen. Het was ook geen hele duidelijke echo toen, dus ik heb er nog een laten maken, en toen dat nog steeds een meisje bleek te zijn, geloofde ik het, en ben helemaal blij met een 3e dame! En toch ben ik ergens wel een heel klein beetje teleurgesteld dat er hier nooit een jongetje zal komen die onze fantastische jongensnaam zal dragen en in het kamertje zal slapen die ik al in mijn hoofd heb. Je voorkeur nu zegt echt helemaal niks over hoe je straks over je kindje denkt hoor, wat het ook moge wezen! @Loontje; sorry, kweenie! @Melissa; Ik weet het niet!