Leuk joh... dat nub-watching.. haha! Gezellige taart, surf, loontje en rogijulo denken allemaal jongen.. Ben benieuwd of het ook zo is.. Denk t zelf ook.. Eerst was het gewoon een gevoel maar toen ik de echo zag toen wist ik t bijna zeker.. Nog eventjes wachten.... Nog meer mensen die even willen kijken??
haha ja dat denkt iedereen.. Hij loopt er flink mee te pronken! Ik vroeg van de week aan de verloskundige die de NT meting deed of die methode betrouwbaar is, maar zij zei van niet... Pff zullen we nog wel s zien! Vind het wel toevallig dat het bij 9 van de 10 mensen klopt..
He he eindelijk mag ik morgen naar mijn 13+1 echo! Heb de dagen afgeteld, en nu maar hopen dat de echoscopiste een mooie duidelijke foto kan maken van de nub...wij zijn ZO nieuwsgierig! Ik ga de foto morgen als we terug zijn plaatsen, en dan hopen dat jullie nub-experts er iets van kunnen maken hihi... Liefs
heel veel plezier morgen!! morgen zelf de 20 weken echo. we weten dan als het goed is of we een zoon of dochter gaan krijgen.
ze wilde het eigenlijk echt niet laten zien en kneep de beentjes bij elkaar. nu was ze van tevoren al bezig het bovenbeentje op te meten voor de groei en toen dacht ik het al te zien (de 3 streepjes). Nu heeft ze na de vraag of we het wilden weten nog een dwarsdoorsnede gemaakt en op die manier laten zien dat het dus inderdaad een meisje is. Bekijk bijlage 208012