Enige tijd geleden mn NUB echo foto geplaatst en gisteren een geslachstbepaling gedaan... en een aantal hadden het goed, het is idd een meisje
lB12 van harte gefeliciteerd, wat leuk een meid, welke foto had je toen geplaatst?? denk niet dat ik hem toen heb gezien, ik heb ook naar mijn gevoel een meiden nub foto geplaatst, kan ik even vergelijken hihi,
bezigbijtjuh .... ik denk (kon maar 1 foto openen ) dat ik een meisje zie, lijken mij drie streepjes en en en heb ik het goed??? hihi
Ik zie niet veel. Heb je de foto's van gisteren ook nog ergens staan? Dan check ik die ff. Hoever was je op de echo van gisteren eigenlijk??
Vrij zeker, nu ik de echo's via mijn comp bekijk! Op de 1ste 2 foto's is de nub ook al te zien en wijst hij ook mooi omhoog ! Kom maar op met die andere echo
13 weken was de foto van pagina 311 en de 2D pretecho gaf 12 weken en 5 dagen aan dus ja blijft spannend... De 2D moet ik nog plaatsen maar volgens mij zit daar geen goede bij...als het wel zo is dan plaats ik het ok......