kylie, ik kon zo gauw jouw foto niet vinden dus heb degene gepikt die rogili heeft bewerkt, ik heb de onderste lijn aangepast met een andere kleur, omdat ik denk dat het een meid is, maar nogmaals dit is mijn mening, x
ok hier mijn foto's mochten ze geen NUB theorie waardig zijn het zijn wel leuke foto's hihihi Bekijk bijlage 208582 Bekijk bijlage 208583
ik denk toch dat bij kylie rogijuli gelijk heeft. loontje heeft de lijn van het ruggetje te ver omhoog gezet aan de linkerkant.
Bij deze Bekijk bijlage 208612 Bekijk bijlage 208613 Ik heb ook nog een linkje van een filmpje van afgelopen zaterdag, maar denk niet dat daar wat op te zien is behalve een lief wiebelend babytje Echo 12 weken 5 dagen - YouTube
@Shirley denk je dat hier de nub goed is aangegeven.. je kon het niet zien RoGiJuLe heeft hem bewerkt dacht eerst dat dat de NUB ook was en later mischien wel voetjes dat vond ik wat te klein voor voetjes hiihi Bekijk bijlage 208617
ik zie nu in ieder geval de nub wel. het is dan in ieder geval een jongen denk ik. het kindje ligt erg krom. dus hij staat denk ik zo goed, OF hij moet nog iets schuiner waardoor het nog meer wordt dan 30 graden. Dus een jongen
Kon helaas het beeld niet goed zien....... was ook erg beweeglijk wat ik dus ook dacht wat de nub was was toch goed... en niet de voetjes... 27 dec nieuwe echo dus hopen op goede (nub)echo rechts naast de blauwe lijn..niet waar de pijl zit maar andere kant wat is dat dan? thnx voor je antwoord en de moeite
@Jazz, ben je op deze echo's rond de 12e week? Ze zijn vaag/onscherp, maar ik denk dat je een jochie krijgt (zie bewerkte echo). Bekijk bijlage 208624
RoGiJuli ja jammer he van die fotos maken maar thnx voor het kijken een jongetje wow....In feb heb ik mijn 20 weken echo en dan weten we het zeker....Thnx voor het kijken overigens laat je het tegen die tijd zeker weten.
Oh en het zk geeft aan 13 weken (foto blz 311) tijdens de pretecho 12 weken (bovenstaande foto) dus ja moment opnamen denk ik dan maar. Moet nog de dvd en fimlpje bekijken als daar nog iets tussen zit waarvan ik denk zo dat is duidelijk plaats ik die ook ok....