@ shirley ben dan 13.5 week 27dec met de volgende echo naast die blauwe lijn aan beide kanten zie ik soort uitsteeksels kan ook aan mij liggen......kindje lig idd krom
Meiden, ik begin nu toch wel te twijfelen aan mijn nub foto;s hoor... Ik heb streepjes gezet en toch nijg ik meer naar een jongen ergens als ik naar de streepjes kijk??? Op beide foto's
@shirly, mijn onderste lijn bij kylie staat iets omhoog omdat het ruggetje naar boven is gebogen, als het ruggetje recht is dan zet je de streep van onder en anders vanaf het gebogen deel van de rug naar de stuit toe, @kylie, ik heb even mijn uitleg gegeven in het stukje tekst hierboven, je rekent vanaf het gebogen deel van de rug, heb namelijk even navraag gedaan bij een echo bureau, omdat ik dat wilde weten voor mijn eigen foto haha, dus om die reden denk ik een meid, de lijn van rogijuli zou inhouden dat de billen ergens ver beneden liggen, maar dat is ieder zijn inzicht denk ik .... zeker weten doen we het toch pas met de echo en helemaal zeker als de kleine geboren is haha liefs
hihi angel dat is met de feestdagen in het vooruitzicht wel snel hoor, maar snap hoe jeje voelt ik mag zaterdag maar kan de dagen wel vooruit kijken als mijne een meid is dan kan je de foto's van de nub vergelijken, want die lijken op elkaar
Dames, we hebben vanochtend de 20 weken echo gehad en ik wou jullie laten weten dat jullie allemaal gelijk hadden het word een Meisje!!! thnx voor het kijken!!
Ik ben benieuwd of de nub zichtbaar is...en natuurlijk of jullie het dan goed hebben! Deze echo was met 12w6d
Lieve meid! Met 13+1 weken zie je altijd een uitsteeksel, dat is geen piemeltje maar de nub. Betekent overigens niet dat het geen jongen is, want je nub foto's laten duidelijk een jongensnub zien. Maar op basis van deze echo kan nooit met zekerheid gezegd worden of het een jochie is of niet.
Duidelijk een jochie! Weet je het nu al?? of moet je nog wachten voor een geslachtsbepaling?? Bekijk bijlage 208726
female, dat is echt overduidelijk een jongen ..... kan niet missen hihi Anne volgens mij kan ik het hier niet goed op zien, ik denk wel een klein iets te zien maar twijfel of het de nub is,
Ik vroeg of ze echt geen nub zag, zegt ze nu dit: After looking at nubs for over 4 years I feel like I can identify one quite well most of the time. Trust me, if I am not certain I will say that as well en als ik doorvraag zegt ze dit: There is a tiny bit of it captured but only the start of the nub, not the whole thing, so it is impossible to guess.