Hier 2 kids, maar genoeg was haha. maar die doe ik wel... Tis meer de afwas bijvoorbeeld die hier alweer 2 dagen staat *schaam* en ik zie er zo tegenop...
angel, op in-gender, staat een nieuwe echo van iemand met 15 weken en 3 dagen, dat ziet er toch wel heel erg uit als een jongen, misschien wil je ven kijken, dan heb je een idee hoe dat eruit ziet, voor als je zelf heen moet!!
Angel, bij het echobureau waar ik gisteren ben geweest gaven ze aan dat ze het vanaf 15 weken al kunnen zien. Dit is de echo van mijn ventje met 16+5. http://www.mijnalbum.nl/Foto-U6P8OGV7.jpg
Ja maar een jongen is makkelijker herkenbaar dan een meisje denk ik...omdat het dan misschien nog opgezwollen is?
hihi als een jongen goed herkenbaar is, dan zou het dus bij niet goed herkenbaar een meisje zijn hihi (bedoel dus als je niet duidelijk het friemeltje ziet, maar iets dat opgezwollen is ) heb (weet het ben nog maar 17 weken zwanger) al drie dagen niets gevoeld, nu mag ik vanavond even hartje luisteren bij de vk , was een beetje bang dat de pretecho anders geen pret zou zijn, ben een beetje bang dat we dan iets te zien krijgen wat ik niet wil zien, ze snapte me helemaal en ik mag even langskomen, ook met de angel sound kon ik geen beweging of hartje horen, ben bloed nerveus...... man lief zegt dat het wel goed zit dat ik me zo druk maak en dus niet door heb wanneer de kleine beweegt sorry voor mijn off topic geklets, zijn de zenuwen........
he gadverdamme dat is niet fijn nee. Suc6 vanaaf! maar vanaf 24 weken hoef je de kleine pas elke dag te voelen he
Ik heb mijn echo's nog een keer (maar dan met de streepjes van rogijuli erbij) op i-gender gezet...benieuwd wat ze gaan zeggen
dat zei de vk ook, alleen omdat het nr 4 is en ik eigenlijk elke dag al wat voelde nu bijna 2 weken, dan is het wel ineens verdacht stil en dan krijg ik de zenuwen, vandaar dat ze even luistert voor dat ik de pretecho heb, beetje voor mijn gemoedrust.... thanks voor je berichtje x
dank je wel, ik maak we waarschijnlijk druk om niks, maar wil het gewoon even zeker weten...ben een beetje zenuwpees haha, das ook niet goed voor de kleine, ik zal op ig even zeggen dat ik meisje denk
ah zenuwen zijn niet zo erg voor de kleine hoor. Je moet eens weten hoeveel stress ik in mijn eerste zwangerschappen gehad heb joh... Kindjes hebben er niets aan overgehouden hoor haha ja zeg eens een meisje
op foto 1 is het alleen wel lastig te zien, daar kijken we tegen het ruggetje aan, ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen met de streepjes, ik ga even snel wat was wegvouwen...anders word het wel heel erg hahah
en nog 1 op ig die denkt een meisje, want hij lijkt precies op haar nub foto van haar dochter... whaaaaa spannend.....