loontje: das niet fijn nee! goed dat ze nog even gaan luisteren dan! angel: ben benieuwd! ik heb ook nog een andere foto geplaatst op in-gender, en daarop lijkt het veel meer een jongensnub... ben benieuwd of de meningen veranderen of niet...
zucht...nu zegt er op i-gender weer een dit: hmmm I think we arent seeing the full nub! it does look girly but there could easily be a boyish bump on top that we dont see....
Probeer je niet gek te maken tegen mij zeiden ze op in gender Kind of a bad angle, if I had to guess I would slight lean boy. GL nu ligt het kindje krom maar RoGiJuLe had me echo bewerkt en daar kon je de NUB goed zien.. dan nog is het afwachtten maar mijn gevoel gaat ook naar een jongen vraag me niet waarom ik dat gevoel heb
op i-gender zeggen ze dit: (she is dus de expert hier die de streepjes voor me gezet had, rogijuli) She marked the bit of the nub that I was seeing but that is not the full nub--only part of it. In order to make an accurate prediction we need to see all of it, especially the very end. 50/50
Ey meiden, misschien kunnen jullie ff een topic openen met Igender voorspellingen Anders word dit topic zo "vervuild" met igender topics hahahaha (als u snapt wat ik bedoel )
Ik denk dat dat inderdaad een beterb idee is. Ga een topic openen, dus alle in-gender discussies kunnen daar verder gaan!
Was dat even leuke verrassing! kreeg vanochtend sms van vriendin van me... is co-ass. en stond vandaag keer op gyn. Of ik het leuk vond om echo te maken... hoef je geen 2 keer te vragen. En nog keer extra bevestigd dat het meisje is haha ze heeft de gyn even snel laten kijken