Ik hoop dat jullie er iets van kunnen maken, ben benieuwd. Onze kleine is niet zo makkelijk op de foto te krijgen namelijk. Dit was vandaag dus met 13 weken.
beste AB, ik durf niets te zeggen over het geslacht, omdat ik het niet kan zien, sorry, natuurlijk van harte met je zwangerschap...
Daar was ik al bang voor, zelf kan ik ook niet zien. Maar ik zie echo´s voorbij komen, waar van alles over gezegd wordt en ik ook niks zinnigs van kan maken. Ik mag met 15 weken weer een echo, dus dan is het misschien wel duidelijker.
je hebt groot gelijk, wie niet waagt wie niet wint, het is het kijken waard toch...... en misschien dat iemand anders wel wat kan zien, over twee weken gewoon weer plaatsen succes
sorry, maar dat is nog te vroeg voor de nub-theorie. Met 11 weken staan bij een meisje en een jongen de nub nog hetzelfde. Hij kan nog omhoog gaan staan (jongen) maar hij kan ook zo blijven staan (meisje). Ik durf dus geen uitspraak te doen. Krijg je nog een echo tussen 12 en 14 weken?
ahh ok... ik dacht dat het vanaf 11 weken kon... Weet niet of ik tussendoor nog een echo krijg ... denk het niet
hahah bedankt voor je voorspelling in iedergeval!... Mijn banner moet ik nog even aanpassen... Ben een stukje terug gezet....
Ben je nu 11 weken op de echo of 11+6 weken ??? En dan bedoel ik dus, hoe groot was het kindje op de echo gemeten ??