Helaas dan is er nog niks van te zeggen. Ik vind de nub ook niet zo erg omhoog staan, want echt het hele kindje ligt in een kommetje. Sorry meid.
Ik zie op de echo iets van 11 weken staan (kan het aantal dagen niet lezen), maar er is op deze foto geen nub te zien (kindje ligt beetje te erg met lichaampie onze kant op). Is dit een stilstaand beeld van een filmpje? Mag ik die eens zien als je die online hebt. En idd, hoever ben je exact op deze echo?
miek, ik denk een meisje, het uiteinde van de nub heeft een buiging naar beneden, en ziet er precies zo uit als die van mij, bij mezelf denk ik ook meisje, (morgen ochtend 10 uur weet ik het .... dan hebben we pretecho) ongeveer 90 % van alle reacties op mijn foto zeggen ook meisje, ook op andere sites, van alle reacties is er 1 die denkt jongen en 1 nijgt naar jongen..... morgen als ik het zeker weet, zal ik de foto weer plaatsen dan kan je vergelijken
Spannend voor je morgen! Ik heb zelf een heel sterk gevoel dat het een jongen is, maar misschien is dat wel omdat ik er al twee heb en gewoon niet anders ken zeg maar. Leuk als ik morgen even kan vergelijken. Hoe laat moet je?
miek ik moet om 10 uur, denk ook echt een meid hoor... denk dat dat idd even vreemd zal zijn haha, de jongste twee hier zijn ook jongens, mijn dochter is 10, en ik denk toch dat als het echt een meisje is, dat ik het ook wel vreemd zal vinden, al het kleine kinderspeelgoed is voor jongens enz, maar ik laat het zeker even weten, je hebt nu al twee die zeggen een meisje... spannend..
Wij krijgen een MEISJE........ Iedereen had het goed, alleen rogijuli zei jongen.... bedankt allemaal voor het mee kijken x