Meiden gister echo gehad en we krijgen een zoontje! superr gelukkig!! Iedereen hier dacht een meisje ik zelf ook xx
Zou iemand naar mijn echo van vandaag willen kijken? Geen flauw idee of je hier iets mee kan maar ben toch wel errrrrg benieuwd!!
wat denken jullie? ik zelf denk een jongen maar wil graag jullie mening horen. in de echo was ik 11w5d. heb alle echo's er maar bij gezet wat bij 1 zie je alleen het ruggetje en de andere alleen het hoofdje. heb je nog zo veel aan maar ze zitten aan elkaar vast.
het dames wat denken jullie hier van??? ik weet niet of jullie iets kunnen zien want hij/ zij wou niet stilliggen, het was een echo van 11 weken en 4 dagen...
vernon, gyino en ikke: helaas kan je voor de 12 weken nog niet veel zeggen over de nub... ze beginnen allemaal in meisjesstand en veranderen vanaf 12 weken evt naar jongensstand... dus nu iets voorspellen heeft helaas geen zin... (dan zouden er alleen nog maar meisjes geboren worden )
pas vanaf 12 weken is de nub te zien in de stand waar die in blijft, dus helaas eronder kan je nog niets zeggen... nog een echo laten maken
hallo allemaal, Ik heb gisteren weer een echo gehad en ik heb een aantal foto's dus ik zal de duidelijkste hierbij plaatsen, Ik kon zelf niet veel zien maar misschien dat jullie een scherper oog hebben want ik weet ook niet precies wat ik hoor te zien ahahah . Op de echofoto was ik 15 weken en 2 dagen. Alvast hartelijk bedankt !!! Kuss
hier voor de zekerheid nog maar andere foto's hahahh ik hoop dat jullie er iets uit kunnen zien Dank je wel allemaal !!! Kuss
De nub is er maar tussen de 12 en 14 weken, maar volgens mij zie ik op deze laatste echo een uitsteekseltje wat het balzakje zou kunnen zijn. Ik gok op een jochie (maar dus niet op basis van de nub, want die is er niet meer)
ow hahaha mijn eerste echo kon niet omdat ik nog maar 11 weken was en nu ben ik weer te laat Jammer zeg... Maar Hmm.. misschien een balzakje? ow nou dan blijft het toch nog even spannend voor ons hahahah. Gelukkig hebben we over 4 weken de 20 weken echo (alleen de 4 weken zullen nu een eeuwigheid duren ) Bedankt voor de moeite dames !!! Kuss
Je bent eigenlijk net iets te vroeg met 11+5 maar volgens mij heeft de nub nog geen buiging naar boven dus ik zeg een meid, maar niet met veel overtuiging
Uhm, mag ik even vragen wat een NUB is? En wie kan in mijn album eens kijken of je er iets van kunt zeggen. Ik heb m'n laatste echo met 11.4 weken gehad en wacht nu tot de 20 weken echo. Dan weten we t geslacht. Thanks!