Oh ja dat was die ruggefoto hè. Wat zie je dan precies op die derde foto? Het enige wat ik er uit kan halen is een enorme penis maar zo ver is het toch nog niet ontwikkeld nu? Help want ik denk dat ik verkeerd kijk.
Dat is dan de nub. de nub ziet er altijd uit als een piemel namelijk. bij zowel een meisje als een jongen.
Ik heb het even omsingeld. Ik zie dan dat uitsteeksel wat omhoog gaat (de nub?) en daar rechtsonder twee ballen? Bekijk bijlage 212506
Ja dat is de nub, maar een nub heeft geen ballen eronder. dat komt pas bij de ontwikkeling van nub naar penis vanaf de 14e week
Hallo allemaal, Vandaag voor het eerst gelezen over de nub-theorie, fascinerend! Wat denken jullie van mijn foto? Mijn echo was op 12+1 weken. Ben benieuwd wat jullie denken!
Ik zou heel hard meisje roepen. Maar na mijn eigen echo durf ik niet zo goed meer, ik weet niet meer zeker of ik wel goed kijk!
Ik gok een meid maar ik kijk nu op me tel dus kan het niet helemaal 100% duidelijk zien. ik kom hier morgen nog ff op terug. voor nu zeg ik 60% een meid
Rogijuli, van deze echo heb je 4 weken geleden gezegd dat het een jongensnub is. Nu heb ik eens een lijntje getrokken, maar de nub staat toch parallel aan de ruggengraat? Of pak ik iets helemaal verkeerds? sorry als ik er weer over begin hoor
Bedankt voor het kijken ratatosk, rogijuli en eliesje! Ratatosk, bij jou kan ik het ook niet zo goed zien om heel eerlijk te zijn... Rogijuli, ben benieuwd wat je er morgen van maakt! Amy82; ik zou ook denken een jongen...je onderste lijn zou ik niet zou schuin omhoog trekken. Wil je graag een meisje soms?
zwangertje, tja heel graag een meisje willen.. Misschien wel ja.. Al zal ik een jongetje erbij ook onwijs leuk vinden. Maar het idee dan dat ik nooit een meisje zal krijgen.. Rogijuli, ohhh toch verkeerd geplaatst dus ben benieuwd hoe ze dan wel moeten staan
Vind de Nub theorie steeds interessanter worden. Had er voor mijn zwangerschap werkelijk nooit van gehoord. Alleen jammer dat mijn echo te vroeg was voor de nub (10 w 1 d) Dus nog even een paar weekjes langer geduld Maar ik lees wel mee, vind het echt grappig dat het zo vaak klopt!
Willen jullie even meekijken http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/326980-moeilijke-nub.html
ah ok thanks dan begin ik de nub dus blijkbaar op een verkeerde plek Nou ja, nog 5 weken, dan weet ik het eindelijk
Rogijuli, vraagje: op basis waarvan denk jij dat ik een meisje verwacht? Mijn echofoto's staan op blz. 345 Mijn echoscopist vond het een jongetje, met 85% zekerheid. Hier denkt iedereen echter een meisje! Ben erg benieuwd waarom. Zelf twijfel ik erg en zie ik steeds iets ander. Lees ook veel over meisjes die een 'vork' uiteinde zouden hebben en jongens meer een bolletje. Klopt dat? Bedankt alvast!