En nummer 3. Ik zie dat ze erg klein zijn, als jullie de grotere varianten nodig hebben, upload ik die strraks even Alvast bedankt. Ik BRAND van nieuwsgierigheid
Wauw, meiden, dat zou wat zijn!!! Ik ben duidelijk geen NUB expert, ik dacht echt dat de NUB omhoog stond Als dat écht zo is, ben ik thrilled, heb al 2 jongetjes Nu is een jongen net zo welkom, begrijp me niet verkeerd, maar ik zou een meisje wel éxtra speciaal vinden!
@ tinkerbel29, Eliesje en RoGiJuLi Hartelijk bedankt voor jullie voorspellingen. Over 6 maandjes zullen we weten of jullie gelijk hebben . Zou wel leuk zijn overigens, want zowel in mijn familie als die van mijn partner zijn al een heleboel meiden Liefs
Hoi hoi Nub experten hihi.. Ik heb ook afgelopen vrijdag een echo gehad van ons klein wondertje!! Alleen lag ze niet zo heel goed voor de meeting en het was erg actief met handjes en beentjes enzo hihi.. Wel kei mooi om te zien hoe actief het al is... Ik ben ook erg nieuwschierig naar wat het wordt Zie alleen de nub eigenlijk niet bij deze echo. Misschien zien jullie meer en hebben jullie een ideetje?? Heb wel een beetje een voorgevoel en aantal dromen gehad dat het een meid wordt. Heb dus geen idee eigenlijk.. Wil iemand naar de nub kijken Als die er tenminste zichtbaar op is he... Thanks alvast.. Greetzz een zeer nieuwschierige aanstaande mama
@Incognito, op basis van echo 2 en 3 zeg ik een meid!! @Scooby, zoals al gezegd, 11 weken is echt een weekje te vroeg en het moet een zijprofiel echo zijn @Angel!! Gefeliciteerd met jullie dochtertje meis!!
Oke dan moet ik nog eventjes afwachten!! De verloskundige was heel lang aan het kijken enzo voor de meeting het kleintje wou maar niet goed liggen Zo hebben we wel lekker lang kunnen kijken naar ons spruitje want het was zo leuk bezig met de armpjes en benen Dus de nub kan vanaf 11 weken zien, en tot hoeveel weken kun je er van zien wat het wordt? Thanks alvast... Gr..
Kunnen jullie wat zien ...ben zoooooo nieuwschierig en ik kan het zelf niet vinden of zien Bekijk bijlage 213755 Bekijk bijlage 213756 beide zijn van dezelfde dag 12 wk en 4 dg Dankjullie wel alvast
beste rogijuli, Ik wou even laten weten dat ik een meisje verwacht en jij en meerdere het allemaal verkeerd hebben gehad tijdens de nub foto zie pagina 274 want als het goed is krijgen wij een meisje!!!!!!!!!!! Natuurlijk zijn wij daar ook heel blij mee, maar had een jongetje ook leuk gevonden aangezien ik al 2 meiden heb. Maar toch bedankt!!!!