@Danty, het kindje ligt er niet goed voor helaas. @Darcia! Gefeliciteerd met jullie 3e dochtertje .. en jammer dat wij het allemaal fout hadden
RoGiJuLi; Je bent een schat! Dankjewel Ik laat het je weten en ga ook in je poll stemmen zodra ik het weet
Helaas hier kijken we deels tegen de rug aan. Ik zie waarschijnlijk wel de nub maar durf het niet met teveel zekerheid te zeggen. Ik denk een jongen, maar niet met teveel overtuiging
Ik raak nu wel een beetje in de war hoor. Hier (op pagina 345) voorspelde iedereen een meisje en op InGender zegt iedereen op 1 na een jongetje! Verwarrende nub blijkbaar?! Wel jammer, geen idee waar ik me nu op moet instellen.
Heb ook even gekeken naar de nub echo en ook ik kom uit op een meid... Wanneer krijg je geslachtsbepaling?
Ja, nub loopt vrij evenwijdig met de rug he? Daarom dacht ik zelf ook aan een meisje. Mijn gevoel zei dat al vanaf dag 1, maar dat zegt zo weinig... Het is denk ik het 'bolletje' aan het uiteinde van de nub waardoor veel een jongetje voorspellen. Ik wist eigenlijk niet dat dat ook uitmaakte. Jullie wel? Ik ben nu 15 weken zwanger, als ik het volhoud wacht ik tot de 20 weken echo. Maar wellicht kan ik me niet bedwingen en laat ik al eerder een pretecho maken. Hoe dan ook zal ik het zeker hier melden!
Delfino, zou jij bij mij ook even willen kijken? Ik vind elke NUB voorspelling welkom Mijn foto's staan op blz 359
Oeps..... dit had ik ook bij de jongste... hier zei iedereen een meid, op In Gender zei iedereen (ook op 1 na) een jongen en het is een jongen... Blijft even afwachten!
Hi NUB-experts, zouden jullie ook mee willen kijken met mijn foto's. ik vind ze niet zo heel duidelijk, maar denk er wel iets op te zien. Ben benieuwd of jullie hetzelfde denken...
hihi, ik dacht een meisje te zien (obv de eerste foto, de 2e foto vond ik minder duidelijk). ben benieuwd wat anderen zeggen...
Hallo meiden Kan iemand hier iets van maken? Ben zeer benieuwd!!!!!!!! mijn echo is genomen met 13 week en 1 dag
Rogijuli: jammer maar toch bedankt was toen nog 11 weken en lees dat het pas na 12 wk zichtbaar is maar maak niet uit, we wachten nog heel ff