Jeeeeeeeej, nu ben ik helemaal overtuigd!!! Jullie hebben gelijk hoor Maar RoGiJuLi; jij was 3 jaar terug nog niet zo actief hier, of wel? Want deze is al wat ouder En inderdaad, van mijn jongste zoon!
Nee, toen was ik nog niet in de "nub-business" bezig, dus ik had 10000% zeker een jongen gezegd als ik toen jouw nub had gezien
Hoi Dames, ben ik weer Deze zijn gemaakt op precies 14 weken en ze meetten 13.5 weken. Valt er iets op te zien? Bekijk bijlage 214301 Bekijk bijlage 214302
willen jullie voor mij ook even kijken aub? Ben vandaag 12 wkn 5 dgn maar echo gaf 13 wkn 1 dag aan. Volgens de gyn was het niet te zien. Iemand toch een gokje wagen? alvast bedankt, crazylady
@ratatosk en crazylady, volgens mij beide een jongen masr ik check vanavond nog ff op de comp. zit nu op de phona
@Danty, leuk dat het een jongen is, maar een pretecho met 13 weken is wel heeeeel riskant hoor! Grote kans dat ze de nub voor de piemel hebben aangezien, want dat ziet er bij een potty shot exact hetzelfde uit Ik zou toch ffies wat langer wachten met oa kleertjes enzo kopen Just in case
RoGiJuLi: Heb jij al eens bij de echo's gekeken op de site van echo baby in Lommel? Daar zie je met 13 weken enorm goed verschil tussen een jongen en een meisje. Misschien dat het met minder goede apparaten inderdaad te verwarren is?
Hey meiden! Ik wil heel graag mijn echo hier plaatsen maar ik snap niet hoe! Hoop dat jullie kunnen helpen, liefs November
Bij 14wkn verdwijnt de nub toch? dus tot die tijd zie je de nub in de nubstand 13wkn wel riskant mijn echo van 12 wkn stond de nub al hoog ook dat geeft geen zekerheid!