Volgens mij is de nub niet meer zichtbaar, wat zou betekenen dat het een meisje is (aan het intrekken), maar ik durf het niet met al te veel zekerheid te zeggen.
Helaas het lichaampje ligt gedraaid w.aardoor de nub niet meer goed te zien is . en dus de stand daarvan
Bekijk bijlage 214793 wil hem toch nog ff plaatsen..mijn pretecho Rogjuli ik heb je polll ingevuld hoor:d
Hallo dames, ik heb hier nog helemaal geen verstand van dus ik weet niet of m'n foto's bruikbaar zijn. Foto's zijn van 12 weken + 1 dag Maar zo ja, wat denken jullie?
Nu hoop ik dat mijn foto te zien is. Maar zie iemand hier een nub op? Volgens mij niet he? Deze foto is van een paar weken geleden bij precies 12 wkn. Ik heb daar een hele mooie NUB afbeelding gezien waarover de echoscopiste ook een uitspraak heeft gedaan maar heb die foto helaas niet meegekregen. As dinsdag geslachtsbepaling. Sorry kreeg de foto niet gedraaid.
@ RoGiJuLi kan je laten zien met zo'n bewerkte foto waar je dat ziet? Ik weet namelijk helemaal niet waar ik naar moet kijken.