Dames! Vandaag hebben wij de 20 weken echo gehad! Heerlijk om weer even te kijken! Alles goed en het is overduidelijk een.....JONGEN!!! Jullie zaten er deze keer unaniem naast..(foto blz 354) Maar toch bedankt! Groetjes mammie2012
Nu ben ik ook wel heel erg benieuwd!!! Wie kan op mijn echo wat zien?? weet niet of de baby er goed voor ligt. Op de echo is de baby 12 weken en 2 dagen. Groetjes
Rogiluli Morgen dan de pretecho op 28 weken.... Zullen ze het nu wel kunnen zien? Ik laat het je weten. Ik weet dat jij steeds zo zeker van een jochie bent! Haha... Stiekem hoop ik daar ook op.. Heb er al 1 en vind jongens zoooooo geweldig!! Haha morgen weten we het zeker, iig als hij of zij zich wilt laten zien. In 3 d mag er geen twijfel meer bestaan Gr. Saar
Heey RoGiJuLi, Ik heb nog een vraag. Vind het allemaal heel interessant die nub theorie. Ik probeer nu bij die van mij strepen te trekken maar kan het eigenlijk op zoveel manieren manipuleren dat het van alles kan zijn. Ik zie dat jij wel goed bent in dit soort dingen en beoordelingen, nu vraag ik mij af, bij mijn foto's (1 blz terug) is er een aardig plat maar de andere foto lijkt hij een beetje omhoog te staan. Kun jij mij uitleggen hoe je dan moet kijken en waarom jouw beoordeling meisje is? Ik ben erg benieuwd! Hoop iets van je te horen, liefs Sofie
@November: op foto 1 ligt het ruggetje wat krom, waardoor de nub omhoog lijkt te staan! Het beste is naar de nub te kijken op de foto met het meest recht/vlakte ruggetje Maar ze staan allebei vlak hoor ten opzichte van de ruggegraat Bekijk bijlage 216494
@tijjani, helaas, het lichaampje ligt te erg gedraaid waardoor de stand van de nub niet betrouwbaar is.
Het is niet mijn echo maar ze denkt tussen de 11 en 12 weken dus als het klopt moet er een nub te zien zijn toch?
Is wel geen nub meer maar kan iemand hierop zien wat het geslacht is Bekijk bijlage 216517 Bekijk bijlage 216518
@Mina, ik durf geen uitspraak te doen! Het gebiedje rond de nub is te rommelig, en ze weet niet zeker of ze over de 12 weken is, dus het kan maar zo net 11 zijn. Sorry. @Tinkerbel, ik zie geen geslacht hierop meid! Heb je geen potty shot ?
Thnxx Nee had een controle echo 17wkn Ik zag wel iets tussen de beentjes..(was geen navelstreng) alleen kleine was eigenwijs en trok snel de beentje weer op Als het een meisje is zie je dan ook met een controle echo iets tussen de beentjes wat uitsteekt zeg maar? @rogi op me 2e foto zie ik 2 lange uitsteeksels en in midden iets kleiner wat is dat?