Helaas ben je met 15 weken te laat voor de nub voorspelling. Als je een geslacht wil weten heb je vanaf 15 weken een potty-shot nodig (kijkje vanaf onder de billen gezien). Hetgeen wat omcirkeld is, lijkt meer op de navelstreng dan op een geslacht.
Totaal geen verstand van NUB of welke foto geschikt is, maar dit is de enige met het kontje erop, dus ik hoop dat er wat uit op te maken is. Is dit een jongetje of meisje?
Hallo dames, Ik ben benieuwd of jullie het ook bij mijn foto's kunnen zien . Ik weet zelf niet zo goed of de nub duidelijk zichtbaar is . 1 ste foto is met 12+1 week en de tweede met 14+2 week. Groetjes anne
Hallo RoGiJuLi, Helaas , ik heb nog wel 2 andere foto's uit dezelfde reeks met de 14 weken echo daar ligt die wel met de beentjes omhoog, ben benieuwd of daar wel wat op te zien is, ik betwijfel het. Ik zal ze even uploaden alvast bedankt liefs anne
@Lilaa dankjewel voor je reactie.De gynacheloog zei ook meisje, maar hij zei het is niet 100 procent zeker dus met 28 weken moet ik weer terug. Maar ik hou het toch op een meisje voorlopig
Dank je, RoGiJuLi, voor je snelle antwoord. Ik ben nog lang geen expert (wist uberhaupt vorige week pas wat een NUB theorie was ), maar uitgaande van wat internet voorbeelden dacht ik idd ook een meisje. We zullen zien
Hallo RoGiJuLi, Dankje wel ik zou echt niet weten waar ik moet kijken hahaha, Ik ben benieuwd we hebben as vrijdag een geslachtsbepaling dus ben benieuwd ik zal het je laten weten groetjes
Meiden kunnen jullie op 1 van deze foto's iets zien? ze zijn niet van mijn uk maar van die van een vriendinnetje.. Bekijk bijlage 162626