Heeeeeeeeeee Knijntje! Tjah, ik kan er niet veel van maken.... denk een meisje, maar van mij mag je niet uitgaan Hoop voor je dat RoGiJuLi vanavond nog even komt kijken
Jamner dat het kindje op de 2e zo erg in een kommetje ligt. dat maakt de stand vd nub wat onbetrouwbaar. op de bovenste echo op deze pagina zie ik hem ook en ligt het ruggetje rechter, dus ik zeg een jochie!
Thnx RoGiJuLi! Ik laat het je weten of je gelijk hebt. We zullen het als goed is horen over 8 weken (duuurrtt laaaannnggg!)
RoGiJulie, ziet in mijn nub een jongen.. Zijn er nog meer mensen die een gokje willen wagen? Mijn echo staat op p390. Ik ben heel benieuwd naar alle meningen..
he meiden, zijn er nog meer die een gokje willen wagen bij mijn echo? Hij staat op pagina 389. Ben zoooo benieuwd wat het wordt..
Stand 28 januari; 1x jongen, 2x meisje en 4x voorgevoel jongen. Al heb ik weinig aan die voorgevoelens, haha
@mamasammy een meisje! @ikke helaas ben je boven de 14 weken op deze echo dus de nub is er niet meer.
echt waar kan je dat echt zien ?? ik zat echt te zoeken maar kon niks vinden waar ik naar moet kijken en meisje met veel zekerheid?? en de foto zijn in spiegelbeeld maakt dat niet uit sorry voor de vele vragen.