Tot 12 weken staan alle nubs op dezelfde manier (in meisjesmode). Tussen de 11-12 weken gaat een naar beneden wijzende nub of omhoog groeien (en dus een jochie worden) of blijft naar beneden (en dus een meisje). Pas na de 12 weken is deze "groei" klaar en kan je pas bepalen (aan de hand van de stand, gelijk of omhoog) of het een meisje of jongen is. Nu zou je zeggen een meisje bij jou, maar omdat je nog (lang) geen 12 weken bent, kan het maar zo zijn dat de nub de komende week omhoog gaat groeien en dus een jongen is.
Dank je wel rogijuli voor je uitleg begrijp het nu ! Ik heb over 2 weken weer een echo dus dan kom ik hier terug !! Dank je wel nogmaals
Het bovenbeentje blokkeerd het beeld grotendeels, maar volgens mij is het een jochie Ik snap dat je het niet gelijk wil beanwoorden (en ff de rest van de kijk afwachten), dus je mag me ook pb-en of dit klopt
Ik krijg ze jammer genoeg niet scherper, op de echo zelf is het namelijk ook een beetje vaag. In ieder geval bedankt dat je even wilde kijken
rogijuli: ik had vandaag mn 20 weken echo en toen is bevestigd dat het toch inderdaad een meisje is... Bekijk bijlage 220066
Ik vind het toch echt heel knap dat vooral RoGiJuLi dit zo goed kan zien. Snap dat je kijkt naar de nub, maar waar zie je het op sommige echo's zitten? Als ik op google zoek naar plaatjes met uitleg zie ik het ook wel heel duidelijk. Maar deze echo's hier, ik zie nooit een bolletje oid Nu ben ik absoluut geen kenner. Maar ik zou best eens een echo foto willen zien van hier waar je bijv. met een rondje omcirkelt waar je kijkt
Hallo ik heb een foto die geschikt is voor de nup theorie. Druft er iemand een voorspelling te doen ik ben erg beniewd?
@Dafkebrabant, hoe ver ben je op deze echo ?? @MarloesT, ja met 15+5 weken is hij al helemaal weg! Vaak is dit al het geval met 14 weken
Mijn echo's zijn helaas niet zo heel erg duidelijk, omdat mn kleintje heel erg beweeglijk was en geen moment stil wilde liggen! Ik zie zelf geen nub, maar misschien dat jullie hem wel kunnen ontdekken... ik ben hier 12+6