@kaloo ja heb t gezien! Maar vind persoonlijk t forum en dit topic leuker haha Mij benieuwen of die test dan inderdaad klopt!
Haha, in eerste instantie zei je idd een meisje, maar naderhand veranderde je je mening en had streepjes gezet waardoor het weer een jongen leuk zei je... Maar meestal is eerste ingeving gelijk he...Hihi
Ik weet niet wat wat is...volgens mij wat omhoog steekt zijn beentjes, beetje onderbroken beeld. Maar ik weet ook niet waar ik moet kijken en ben erg nieuwsgierig.
@Salcia, een meid!! @All, over die geslacht-testen: tot op heden heb ik alleen maar foto's/uitslagen voor meisjes gezien. En ook dus waarbij het echt een jongen is gebleken. De test reageerd op een bepaalde zuurgraad in je urine, die je dus (onbewust) met eten en drinken kan beïnvloeden! Ik zou zo'n test nooit kopen en gebruiken, en al helemaal niet voor de zekerheid uitgaan van de uitslag.
Rogijuli, kun je mij aangeven waar je nu precies kijkt, ik zie zoveel bij billetjes zeg maar, maar dacht dat dat beentjes waren, haha
@Ellenbaby ja klopt ik vind de verrassing zelf ook leuker ik heb haar ook gezegt dat ze niet meteen inkopen moet gaan doen en nog even moet wachten tot de 20 weken echo voor de zekerheid maar het is wel grappig wat tegenwoordig allemaal al kan!
Ik zie op ander forum alleen maar dezelfde kleuren voorbijkomen van de thuistest...allemaal meisjes, haha
heey dames vandaag hebben we ons 2e echo gehad met 11 weken en 3 dagen maar was benieuwd of jullie de nubtheorie kunnen zien ik zelf kan er niks in zien ! hier de foto :
Vandaag 20 weken echo gehad en we krijgen een meisje. Echo staat in het oude topic pagina 552 Alieke Babybuik Jadore Moui wonder1980 Jullie hadden het allemaal goed! Thx
Leuk, gefeliciteerd! Hoop dat er ook veel naar mijn echo kijken, en ben benieuwd hoeveel het goed gaan hebben.
de nub ziet eruit als meisje, alleen mijn gevoel zegt dus jongen. ik kan het mis hebben hoor ben ook geen expert
Maar ja...t gaat hier om NUB toch, niet om gevoel Ben echt heel nieuwsgierig wat t gaat worden...mijn gevoel zegt ook jongen, maar iedereen om me heen zegt meisje.