Ik zie helaas geen nub. Ik vind het gebied rond de nub te "rommelig" om hier een nubvoorspelling op te doen. Ook ligt het kindje te krom Sorry, misschien ziet een ander hem wel
Hier zou ik zweren dat het een jongen is of heb ik het nu helemaal mis hahaha snap er geen reet van haha Groetjes
Nee dit is de nub niet! Hij is veel te groot voor de nub! Overigens staat het kontje van de baby niet op de foto .. (de verhouding grootte hoofd/lichaam klopt niet).
Ik ik bemoei me nergens meer mee hahaha ik snap er dus niks van Laat het wel over aan mensen zoals jou hahaha Thx
Ik ben bang dat er niks op te zien is, maar dit is de enige foto die ik heb... iemand? Bekijk bijlage 220494
Oei... dan ben je net te vroeg ben ik bang! Alle nubs staan met 11 weken nog in meisjesmode (zoals bij jou). In sommige gevallen wil hij met 11+4 al wel wat omhoog groeien (en dus jongen), maar vaak is dat pas na 12 weken te zien. Ik zeg nu een meisje, maar voor een 60%
Oke... bedankt..Sorry dan was ik dus wat te vroeg... mag woensdag weer voor de nekplooimeting... dus zal dan ook nog wel wat nieuwe foto's mee krijgen... Mag ik het dan opnieuw proberen? Nogmaals bedankt
Kan er iemand naar mij echo kijken.. Deze is vanmiddag gemaakt met 10wk6dg. Hoop dat er iets te zien is. Alvast bedankt
@caatje, tuurlijk mag je je echo woensdag opnieuw posten. @esmeralda, sorry maar 10+6 is echt te vroeg. het is pas betrouwbaar van 12-14 weken.
Wie van de dames kan aan de hand van deze echo's het geslacht voorspellen met de NUB theorie? Deze zijn van 12 wk, eentje gemaakt in het zh de andere bij de vk.