Caatje. ons internet ligt plat en op me foon kan ik geen fotos bewerken ebzo. ik pak morgen op me werk wel ff een paar minuten
RoGiJuLi, Oke dat is goed hoor... ik hou het topic morgen in de gaten!! .. Onderaan de vorige pagina heb ik de foto's nog eens geplaatst, die zijn misschien wat duidelijker!
hallo dames, ik wil ook mijn echo even laten zien ik heb niet zo heeel goed in de nub theorie maar ik weet wel hoe je echo er ongeveer uit moet zien wil je uberhaupt een nub zien, nu heb ik vandaag mijn 12 weken echo gehad met 11.6. maar de baby wou totaal niet echt meewerken, en ik had me zo verheugd om een nub te kunnen zien, ik kan er zelf geen wijs uit worden, toch wil ik hem hier plaatsen om te kijken of jullie er wat in kunnen zien
hallo meiden en vooral NUB experts... Ik ben ondertussen al 35 weken zwanger maar toch benieuwd naar het geslacht maar mijn man wil het niet weten.. hieronder stuur ik wat foto's waar ik precies 11 wkn zwanger ben en 14 wkn De foto van 25/8 is met 11 wkn en die van 22/9 met 14 wkn kunnen jullie aan de hand van de NUB theorie hier iets wijs uit maken? Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties bedankt alvast voor het meedenken en kijken! Groetjes, Lisa
@Oemramaissa, helaas geen nub te zien. @Lisa, een meisje, maar omdat je hier 11+4 was (en niet tussen 12-14 weken) hou ik een slag om de arm. @Naadje, een jongen!
@RoGiJuLi, Thanks... Ik keek heel ergens anders naar hahaha... en moet zeggen dat ik nu de NUB ook niet zie hoor... We zullen het 7 maart te weten komen.. en ik laat je dan natuurlijk weten of je het goed had..!
@lisa; ik denk een meid, maar alleen op basis van gevoel want op de eerste ben je net een week te vroeg voor de nub en op de laatste 2 ben je eigenlijk net te laat voor de nub
zoooo we zijn vanmorgen naar jan koning geweest in ochten en we weten nu voor 99% dat we een meisje verwachten dus iedereen bij mij met nub theorie en pendelen en incl mn eigen gevoel hahaha hadden t allemaal mis
IK ben benieuwd of jullie hier de NUB op kunnen zien.. ben precies 12 weken vandaag en de echo is van vanmorgen... helaas ook slecht nieuws gekregen over de navelstreng ( maar 1 slagader erin) dus hoop spanningen erbij.... Hopelijk kunnen jullie me helpen....