http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/324170-nub-denken-jullie.html Willen jullie hier naar kijken? Eerste echo's werd continu gezegd jongen, maar de laatste 2 afspraken bij de hun was het volgens hun een meisje.
@dochter2009 ik zie hierop een jongensnub @mamaenmini hoeveel weken was ze op de echo,s toen ze een jongen zeiden.
een jongen??? hahahaha serieus? moet ik er dan echt aan geloven? hihi oh wat heeft mijn gevoel fout gezeten als het zo is. Toen ik de echo zag zaterdag zij ik ook ineens hij... dat was heel vaag en zon moment dat ik dacht...oh zou het? We komen nog lang niet op namen hahaha meiden was makkelijk! Nog meer mensen die het zien?
Jongens, het is alweer een tijdje geleden maar jullie hadden het goed, wij krijgen een meisje!! Ben in de wolken, liefs November
essa; jongen miertje; jongen november; ik kan me die van jou ook nog herinneren! Wat leuk dat het klopte!
dat is volgens mij de navelstreng.. op de eerste foto zie je onder dat 'grote witte ding' P) een wit recht lijntje met n bobbeltje aan t uiteinde.. naar mijn idee is dat de nub.. (correct me if i'm wrong )