Ik hoop zo dat ik een goede NUBfoto krijg met de 12 weken echo.. als t goed is dan tussen de 12 en 13 weken dus das precies een mooie tijd ervoor toch? Wat denken jullie.. aan de vk vragen of ze er een foto van wilt zoeken of gaat dat tever tijdens een termijn echo ben zo bang dat ze me raar aan gaat kijken of niet weet wat t is ofzo
wel tenminste 1 keer wel hahah http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/275619-echt-meisje.html in dit topic over t geslacht van mn kindje , heb hierna nog n paar echo's gehad en dat rond hoort bij de schaamlipjes heeft de echoscopiste me uitgelegd t is nog steeds een meisje
Laraxx heeft het over nub voorspellingen, dat ik die bijna nooit fout heb En niet over uitspraken van geslachtfoto's
@Pampilio, Je kan gewoon vragen of ze wil kijken naar de nub, maar als je dat niet "durft" of raar vind, dan vraag je gewoon of je een mooie profiel echo uitdraai mag hebben (zorgen dat het kontje er zoveel mogelijk op zit, en het ruggetje mooi recht is).
Ja idd ik heb het over de nubfotos! Ben zo benieuwt of je t goed hebt bij mij, 21-7 weet ik het als het goed is!
Helaas Flower, het ligt dus niet aan je foto van de echo, maar aan de echofoto zelf. Het gedeelte van de nub is wazig, dus durf geen uitspraak te doen. Sorry meid.
Hoi, Geen probleem, de echofoto's zijn ook wat wazig omdat ze op mat papier zijn gedrukt. De echo's van mn vorige kids was op glans papier en daar zie je het veel duidelijker. Ik heb gewoon geduld 25 juli weten gaan we kijken wat het is hihi In iedergeval bedankt!
Willen jullie in mijn album kijken of je überhaupt een nub ziet, ik denk namelijk van niet... Was mijn 12w echo met 11w4d namelijk...
Ik zat ook al te denken een kopietje van een duidelijke NUB-foto mee te nemen en dan te zeggen dat t van een bekende is en dat ik die zoo mooi vond zon foto, of ze zoiets ook kan proberen voor ons te krijgen..... En misschien de hele echo filmen.. gewoon met een camera t scherm filmen.. zeggen dat t voor familie is.. kan ik altijd ff terugzoeken of er niet ergens een NUB te zien is
Hallo meiden, Ik heb hier op 31 mei het geslacht van mijn beeb laten "bepalen". Staat op pagina 18 bijna onderaan. Iris en RoGiJuLi zeiden een jongen. Gisteren heb ik een echo gehad, en het is een meisje! Ik zag het zelf ook, de bekende drie streepjes. Vond het wel leuk om het hier te vermelden. Groetjes, Kiki
Ooh wat gaaf een meisje!! Waren de uitsteeksels dus toch omgedraaid (bovenste het beentje en onderste de nub). Ik dacht dus (en iris ook denk ik) dat de bovenste de nub was . Weet nog wel dat je echo heel wazig werd als ik ging inzoomen om het beter te bekijken
Hallo allemaal, Ik heb naar mijn idee op precies 11 weken mijn echo gehad, maar volgens de echo zou mijn beeb toen 11;5 wk moeten zijn geweest. HOpelijk is de foto duidelijk genoeg. Ikzelf denk wel de nub te zien, maar twijfel met welke lijn (van de ruggegraat) ik nu precies moet vergelijken. Wat denken jullie een meisje of een jongen? Groetjes, Lionette