Hallo meiden, Helaas heb ik zelf geen echo tussen de 12 en 14 weken weken maar mijn zus heeft vandaag haar echo gehad met 12,2wkn. Zien jullie hier goed de nub? Alvast bedankt!
@juli; een jongen @gelukkigzwanger; volgens mij ligt het onderlichaampje iets gedraaid waardoor ik de nub niet goed kan beoordelen.. Kan je hem nog scherper krijgen? of heb je nog een andere foto?
Ik heb het topic gevonden, ben wel benieuwd of je het kan zien en of de baby wel goed ligt. Heb het niet aan de verloskundige gevraagd of zij hem zag. Ben hier 11.5 weken. Ik hoop niet te vroeg. Alvast bedankt voor het kijken.
echt? hoe zie jij hem, want ik vind hem (nog) evenredig en met een vorkje op het eind. Ik zou een meisje zeggen.
hihi volgens mij kan ik met mijn 12+2 weken echo echt niks zien maar met mijn 11 weken echo wel Zal ze er allebei eens bijzetten als jullie willen meekijken. Denk aan de 11 weken echo te zien een jochie.
ik denk dat het nog te vroeg is maar wil het toch even proberen, niet geschoten is altijd mis toch misschien ligt ie niet eens goed
hmmm.. ik zie maar op 1 foto een nub en dat is dus op eentje van 11 weken en die telt niet Ik durf er niets over te zeggen... Niet getest, maar ben eigenlijk nog maar 'net' bevallen en in afwachting of mijn cyclus weer een beetje normaal wordt. Dus het is meer voor mezelf Maar lief dat je het vraagt!
morgen de bepaling, iemand nog een laatste gok op deze foto? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45678-albums9180-picture54506.png volgens mij is de nub bij de streepjes (achter de witte vlek).. hoe zien jullie het? liefs!