dankjewel ik dacht al dat het een beetje vroeg was maar dacht probeer het gewoon. kan 2 dagen zoveel verschillen dan eigenlijk? groetjes
Vandaag Echo gehad was echt super iemand erbij die dingen moest leren duurde allemaal lekker lang... Ik had aan diegene die er dus veel verstand van had gevraagd of ze deze theorie kon en of ze mij dat wilde zeggen... Omdat ik zekf erg nuchter ben en beide net zo welkom zijn wilde ze het vertellen zo leuk! Heb afgesproken dat ik de 20 weken echo ook bij dezelfde kom doen ze vond dit zelf ook erg leuk!
Lol.... Uhh wat mij betreft wel geloof alleen dat hier op de plaatjes geen nub te zien is alleen heb ik er echt de ballen verstand van lol....... Ff kijken hoe ik hem hier krijg zit nl op de ipad
Ik heb drie fotos mee gehad RoGiJuLi ben benieuwd of je er iets op ziet Ze is nl hierna echt gaan zoeken ervoor
Ik kan wel een voorspelling doen maar ik zie dat echt niet hoor! Super knap dat jullie het wel kunnen zien. Vandaag weer een echo gehad en gevraagd wat zij dacht dat het wordt, maar ze durfde er niets op te zeggen. En we zijn zo benieuwd!!! Als iemand het leuk vindt, mogen jullie je NUB kennis op deze foto los laten...
Bekijk bijlage 230000 Bekijk bijlage 230003 Dames wat denken jullie hiervan. Vriendinnetje van me is zwanger, ook van haar tweede.. Nu bijna 13 weken. en erg nieuwsgierig!! Wat denken jullie? Ik zelf , als leek, kan het niet echt heel goed zien... maar denk een jongetje...
Thanks voor het kijken ! Ze zijn erg benieuwd dus lief dat je zo snel een kijkje nam! Ik denk zelf een meisje, maar ik ben er niet zo heel goed in hoor en de echoscopiste van haar zei ook dat ze voor 60% een jongen denkt Hier nog 2 foto's...denk je nog steeds een jongen? Wie wilt er nog meer een gokje wagen?
en de laatste (eerste foto staat op pag 438 http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/275981-grote-nub-topic-deel-2-a-438.html)
@reusje, een jongen! @mahonnepon, een jongen! @wow, ik denk een meisje @jamietje, hihi dat kon ook haast niet anders met zo'n duidelijke jongensnub! Congratzzz!
Hmm lijkt een meid maar omdat het ruggetje krom ligt durf ik niet echt met duidelijkheid te zeggen. Heb je nog meer foto's.