@evita; het is een beetje wazig, maar ik denk een meisjesnub te zien. Kan je hem nog scherper krijgen misschien?
hey meiden..!! zouden jullie ook eens naar mijn echo willen kijken?!? hij is gemaakt met precies 12 weken. dank jullie wel alvast xxx
ik heb t even geprobeert maar krijg hem wel scherper met maar kan hem niet uploaden want kan t bestandje niet vinden
zo hoop dat t zo lukt heb het tog gevonden mss nog andere mensen die t zien ben wel erg nieuwschierig geworden!!!
daar was ik al bang voor..!! jammer zeg! dan maar wachten tot de geslachtsbepaling maar iig bedankt voor het kijken xxxx
Ok ik ga het ook is in dit topic plaatsen.. Heb mijn echo laten maken met 12 weken en 6 dagen.. Ik zelf vind het een te wazige foto voor een nub te zien.. 2 nub-experts hebben al gekeken maar ze zeggen beide wat anders.. Ik hoop dat jullie hem kunnen vinden.. De foto is bijna 2 bij 3 meter dus groot genoeg lijkt me haha NUB ECHO MELANIE013!! alvast bedankt.. Liefs
Ik kan t niet meer terugvinden maar volgens mij hadden jullie gelijk bij mn vage nub foto, het is een jongen!!
ziet iemand hier een nub op.de echockopist zegt meisje en sommige hier zeiden een jongen .maakt niks uit als het maar gezond is maar ben wel nieuwschierig
Bedankt voor je voorspelling, en leuk dat je het juist bij deze hebt voorgedaan Ik zal laten weten of het klopt en het inderdaad 2 jongens zijn, je klinkt erg overtuigd dus ik ga er al wel een klein beetje van uit!
ik wist niet zeker of hier een nub op is te zien ,maar toch wel dan.dankjewel 29 maart echo spannent.