Selina ik denk een meisje maar ben niet geheel overtuigt of de nub zichtbaar is. Op foto 1 ligt het kindje naar ons gedraaid en is dus geen nub te zien en op foto 2 twijfel ik of dat de nub is.
Wauw, 2x een meisje! Super leuk! nog even afwachten. Ik laat het jullie weten na de 20 weken echo! nog meer voorspellingen van anderen zijn welkom natuurlijk altijd leuk om te lezen.
Bedankt voor het kijken iig. Meet foto's heb ik niet, dus wij wachten rustig af tot de 20 weken echo. Flowerpower, leuk zeg een meid. Geniet er maar van.
12 wkn + 4dgn.jpg (34,6 KB) Foto 2 12wkn + 4dgn.jpg (34,3 KB) Op deze echo's ben ik 12 wkn + 4dgn. Ben benieuwd of jullie kunnen zien wat het wordt En misschien dat iemand kan laten zien op de foto waar de nub zichtbaar is als dit het geval is
Op foto 1 is hij helemaal te zien, maar de kwaliteit van de echo is wel heel slecht En op foto 2 is hij maar een deel te zien! Ik zeg een jongen.
Bedankt! Kun je ook laten zien door middel van lijntjes waar je de nub ziet? Helaas heb ik geen duidelijkere foto. Ik heb eventueel wel een filmpje
Haha ik zal proberen het filmpje te plaatsen ik moet hem eerst nog even op de computer zetten. (Ik wil zo graag weten wat het wordt maar vriendlief niet)
Dat klinkt goed, hihi! zou het super vinden een meid! Maar nog een jongen is natuurlijk ook super leuk. Mag ik vragen waaraan je het zo duidelijk ziet? voor mij is dat hele nub namelijk een groot raadsel,
De nub wijst naar beneden (nog niet eens parallel zoals je vaak ziet ) en heeft een 2-tandig vorkje op het eind, wat bijna altijd typisch is voor een meiden-nub !!
Ja filmpje filmpje ..... (alhoewel ik die pas vanmiddag/vanavond kan bekijken ... zit op me werk en kan hier geen filmpjes bekijken )