Hallo dames, Hier mijn echo van 12 weken + 2 dagen. Kan iemand hier iets van maken of is de ligging niet goed? Ik heb er zelf totaal geen verstand van. Maar ik ben benieuwd of jullie iets kunnen zien. Ben van plan om een geslachstbepaling te doen bij ruim 17 weken, moet daar nog een afspraak voor maken. Alvast bedankt voor de reacties.... Groetjes, Snoopy
Dames, Hierbij de foto's direct, moest even uitvogelen hoe dat moest Graag reactie a boy of a girl!??
Hoi Dames Hier ook een echo van mij met 11 weken en 4 dagen hoop dat jullie wat kunnen zien Bekijk bijlage 163766 Groetjes
Hoi Dames Hier nog een die groter is want krijg de vorige niet groter Bekijk bijlage 163767 Hoop dat die nu beter is
@ RogiJuli: Ik heb gister een echo gehad en je had helemaal gelijk !!! haha we krijgen een ZOON hahaha . liefs, anne
@mikmak helaas geen nub te zien @Snoopy een jongen! @Destiny, helaas ook geen nub aanwezig! @ Anne ! Wat leuk dat ik het goed had!!! En gefeliciteerd met jullie boy !
@rogijuli, jammer! Maar super bedankt voor het kijken!! Dan moet ik nog even geduld hebben tot 26 juli Liefs Wendy
@rogijuli, weet je het zeker of denk je het? Het leuke is dat iedereen dat ook zegt en ikzelf ook zo'n voorgevoel heb. Pendel van vriendin en chinese geslachtskalender zeggdn het ook........ben heel erg benieuwd of je gelijk hebt. Over drie weken hoop ik het te weten. Groetjes, Snoopy
@RoGiJuLi bedankt voor het kijken Wat bedoel je met er is geen nub aanwezig Vanaf wanneer is die wel aanwezig of is die wel aanwezig en is het geen goede foto? Groetjes
@RoGiJuLi jij bent geloof ik momenteel de enigste die hier echt NUBs bekijkt haha tenminste de enigste bij mij en zie jou het meeste dank daarvoor ,mag gezegd worden