Hahaha ja klopt nu je het zegt haha.. Nja maakt ook helemaal niets uit. Ik ga gewoon op dit topic op.. Loezz zegt hier een meid en jij een jongen.. Ik laat jullie het weten wanneer we het weten over 2 weken. Thnx voor het beoordelen. liefs
Whahaha, ja ik ben soms wat wispelturig blijf nu gewoon bij een meisje en dan zien we het wel @wonderbaby, ik ben niet rogi hihi maar ik denk een meisje.. en daar blijf ik bij
Hij is niet super duidelijk he.. Ik bedoel hij lijkt gelijk maar als ik m teken lijkt hij ook heeeel ietsje omhoog.. Dus daarom wilde ik jou ff vragen!
Ik post mijn laatste reactie ook nog ffies op deze pagina, hij stond op de volgende en volgens mij is hij niet gelezen. RoGiJuLi, zou je aub voor mij ook eens mijn foto willen plaatsen met die 'aangevende' strepen. Probeer het zelf thuis met de foto zelf en een liniaal (ben toch benieuwd hoe dat allemaal werkt ) maar ik weet niet waar ik ze neer moet zetten. Ligt het kindje wel goed om het goed te kunnen zien? Rugje beetje krom en kin op borst maakt niets uit? Aargh zo spannend
Hallo experts Ik weet niet of het al te zien is maar deze echo is van vanmorgen ooh wat zeg ik ik ben nog maar 10.4 weken helaas te vroeg om te zien natuurlijk Bekijk bijlage 232404 Groetjes Hanuna
jammer, was vorig jaar presies het zelfde met mijn zoontje vind het eigelijk ook wel weer een beetje vreemd, ze zeggen dat je met 10 weken een goeie termijnecho heb, volgens hun ben ik dus 10.4 dagen maar op internet staat er met die afmeting die ze gedaan hebben 10.5 dagen, ik kan zoiets echt niet hebben ik wil het presies weten haha
Tja een dag kan je verschillen maar voor de nub bepaling moet je toch echt een echo van tussen de 12-14 weken hebben. een nub bepaling heeft ook niks met een termijn echo te maken
Hoihoi, En als jullie deze foto zien (als de nub hier op zichtbaar is tenminste) wat zeggen jullie dan? Gewoon even nieuwsgierig http://www.zwangerschapspagina.nl/members/54089-albums8965-picture55018.html
Ja klopt, onder dat streepje zit een klein streepje met een bollig-iets eraan. Dacht dat dat het was Maar als je al zo moet turen is het vast niets