Bedankt voor jullie voorspelling! Zou er iemand op mijn foto de nub eens kunnen aanduiden? Ik dénk dat ik weet waar hij zit, maar ben niet zeker
Dames! Is er bij mij al de NUB te zien? Heb vandaag de termijn echo gehad en ze zeggen dat ik 11 weken zwanger ben... 2 dagen langer dus! Ik weet niet vanaf de NUB te zien is dus ik vraag het maar gewoon
Wie van jullie wil in mijn topic kijken of jullie iets kunnen zien? http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/346962-wie-hier-nub-ontdekken.html Ik ben echt enorm benieuwd!
Hai dames \ik wil een echo uploaden maar het lukt me niet hij geeft aan dat een foute bestand is.... Heeft iemand een optie??/
Hoi dames, Is er een NUB op deze echo te zien? Heel erg bedankt vast! groetjes... Bekijk bijlage 234049
Ik heb vrijdag de 12 weken echo gehad. Ik was toen 12w4d. Ben benieuwd of er iets te zien is op de foto's. Bekijk bijlage 234064 Bekijk bijlage 234066
@anonima, ik zie geen nub. @meertje,een jongen (zelfs aangezien je pas 11+4 bent) @chybou een meisje!
Je moet denk ik idd een expert zijn om dit te kunnen weten. Ik zou het never en nooit kunnen weten. Petje af voor degene die het kunnen zien
@RoGiJuLi: Echt? Een meisje? Dat zou een verrassing zijn (maakt ons helemaal niets uit hoor) Bijna iedereen denkt (inclusief wij zelf) dat het een jongetje is. Alleen mijn schoonvader zegt dat het een meisje is. Gelukkig hebben we net een meisjesnaam gevonden. Ben benieuwd of je gelijk hebt (zal je poll invullen) ik heb over twee weken een echo, hoop dat ze het me dan willen/kunnen vertellen.
Een jongetje!!!!!!! Ben wel verbaasd want mijn gevoel zei telkens een meisje, maar maakt niet uit zolang het maar gezond is.