Loezzz; bedankt voor je reactie. Ik dacht ook dat er wel een nub te zien is, maar twijfelde heel erg! RogiJuli; bedankt voor het kijken! Mocht er nog iemand zijn die er iets in ziet hoor ik het graag
iemand die hier wat in ziet? Was met 14w1d Die rare bult onder het nekje/hoofdje is trouwens een vleesboom in de baarmoeder hopelijk groeit ie niet verder
de eerste is een beetje schuin ik kreeg m gewoon niet goed. en de tweede heb ik opnieuw gescand. hopelijk zien jullie iets. mijn echoscopist vond de nubtheorie grote onzin. ik heb m vandaag laten maken ben 13 weken en 4 dagen. Bekijk bijlage 234247
Ik heb een beetje gebladerd door deze topic (wat is het een grote topic geworden) en moet zeggen dat ik t echt knap vind dat jullie iets kunnen opmaken uit die echo's. Sommige zijn zo onduidelijk! Ben zo benieuwd wat jullie over de mijne gaan zeggen. Ik zie echt helemaal niks haha.
loezzz en rogijuli waar kunnen jullie het zien? kunnen jullie het misschien aangeven op de echo? En weten jullie het zeker?
Hoi NUB-toppers, Kunnen jullie hier iets van maken ? Echo was met 12 weken 3 dagen. Groetjes, Beebiewens
Thanx voor je snelle reactie RoGiJuLi! En jij bent naar het schijnt de expert ! Ik zal het je na de 20-weken-echo laten weten!!
Zijn er nog meer nub experts? Aan het begin van deze topic waren er veel meer experts aanwezig volgens mij?
Dames kunnen jullie aangeven waar jullie de nub zien? ik weet er zelf weinig van maar in vergelijking met echo's op internet met voorbeeldnubs dat ik echt een meisje. En hoeveel % zijn jullie er zeker van?