Het grote NUB topic Deel 2!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door BLiS, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Oeps dus de experts hadden het fout? Hoeveel dames hadden bij jou een jongen voorspelt?

Gefeliciteerd trouwens!

2. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    het blijft een theorie hé, geen exacte wetenschap;):p Je moet natuurlijk pas gaan shoppen als je het zeker weet dmv een geslachtsbepaling:D

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Yup ...zoveel meiden die aan mij vragen of ze al blauw of roze kunnen shoppen! Ik zal dat nooit zeggen adhv een nub foto!
    Ik zal ten alle tijden zeggen: wacht met shoppen tot je geslachtsdeel duidelijk gezien hebt :D:D

Ennuh ... idd het is en blijft een theorie, welke in meer dan 75% van de gevallen klopt! .. echter betekent dat ook weer, dat hij in 25% van de gevallen niet klopt ;)

4. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Thx.

En idd het blijft een theorie..

Daarbij moet ik zeggen dat de dames hier alleen de fotos hebben en de dame van de echo op haar gemak het kon bekijken van welke kant zij wil ;)...
    Ik melde het alleen voor de dames omdat het denk ik wel leuk is om te weten :p

5. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Dat wacHten met shoppen ben ik het helemaal mee eens..

Ik moet zeggen nu zelfs nog heb ik zoiets van eerst nog even zien met de volgende echo 27 april of het nog steeds zo is ;) lol ik ben een muts ik weet het

6. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Ik vind het ook heeeel leuk om te horen of ik/wij het goed hadden! Als het namelijk niet goed is, bekijk ik altijd de foto's nóg een keer opnieuw om er van te leren. ook als ze wel goed voorspeld zijn vind ik het leuk om terugtekijken:D

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb nieuwe foto's van vandaag, 13 weken zwanger. Volgens de echoscopiste was de NUB theorie onzin en moest ik ook wachten op de 20 echo voor een geslachtsbepaling.. vond ik wel weer een beetje erg radicaal meteen. Maar goed, hier zijn ze. Ben benieuwd of het nu beter te zien is :)

8. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Ik ben een leek dus ik kan t niet zien. Maar mijn echoscopiste vind het ook grote onzin. Ze vergelijkt het met de chinese geslachtskalender. Maar zij zei wel dat ze al kon kijken naar het geslacht met 13.4 wk. maar ik wilde het op dat moment niet. Maar nu iedereen hier bij mij een jongetje voorspellen ben ik wel erg benieuwd en wil ik missch deze week een afspraak maken voor een geslachtsbepaling. Ben vandaag 14 weken.

9. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Er hebben bij mij maar liefst 12 dames een jongetje voorspelt!

Dat zijn deze dames:

Loezzz
    Rogijuli
    Kellox
    Iris
    samantha1985
    Luvv
    Vlinder84
    Manoe
    moesch
    melanie1986
    Lemi
    bougoinville

ik vind t echt grappig. En als jullie het nu goed hebben zal ik dat dan tegen mijn echoscopiste zeggen ................ haha

10. reusje

reusje Actief lid

28 jul 2008
    176
    0
    0
    Kon je die van mij terug vinden ? Anders stuur ik je ze nog een keer :)

11. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Meiden, ik hou ook in mn achterhoofd dat het nog een meisje kan zijn hoor. :) Er is een jongetje gezegd volgens de nub, maar ja.. voor hetzelfde geld valt ons kindje onder die 25 procent. ;)

12. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    @nouage; ik vind het een twijfelgevalletje en vind het lastig om de lijn van de ruggegraat te bepalen omdat je beebje een beetje in een kommetje ligt, maar ik blijf bij een meisje (met niet al te veel overtuiging:p)

13. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    had ze al gevonden:D

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Nouage. ik ga voor een jongen.
    De lijn vd ruggegraat die loezzz heeft gemaakt moet mi meer naar beneden wijzen.

15. laatbloeier

laatbloeier Actief lid

27 nov 2011
    203
    0
    16
    blij om te horen dat jullie toch iets kunnen zien want de echo is echt onduidelijk.
    als het echt een ventje is dan zit ik met mijn gevoel toch goed, roep dat namelijk al vanaf dag 1!

we wachten rustig af, ga iig nog maar niet shoppen:p

16. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Kunnen jullie op deze echo het zien???
    Is van vandaag 16.6 weken

Instagram

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.956
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Uh nee. de nub is er maar tot 14 weken.
    Als je een potty shot van deze echo hebt dan kan je het geslachtsdeel al zien ;)

18. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Oké nee heb geen andere foto als deze.
    Maar bedank hihi

19. MamavanBent

1 mrt 2011
    7
    0
    0
    België
    Hoi dames,

Ik heb hier een echo die gemaakt is op 12 weken. Ik weet niet of dit een ideale echo is, kun je hierop de NUB zien?
    Iedereen mag een gokje wagen :)
    Alvast bedankt

20. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    @mamavanbent, volgens mij ligt het onderlichaampje iets gedraaid en kan ik er niet duidelijk een nub uithalen. Op zich lopen er wel veeeeeel sreepjes naar beneden dus als ik mag gokken zeg ik een meisje, maar dat is maar een gokje!!:p

Deel Deze Pagina