Nee kan er niks van maken. kindje ligt zowat met het ruggetje naar ons toe Sorry ik zie absoluut geen nub
Hoi allemaal, Vandaag is deze echo gemaakt maar ik kan er jammer genoeg niks van maken...kunnen jullie het wel zien? Ben heel erg benieuwd!!! Ik ben 12 weken en 3 dagen zwanger. Alvast bedankt!!
14 weken is inderdaad te laat volgens mij, dan is het geslacht al te zien Pepje wat een schitterende echo zeg!! Omdat ik geen NUB naar achter zie wijzen ga ik voor een jongetje!
Bekijk bijlage 235466 Bekijk bijlage 235467 Een tijdje geleden al eerder de echo gepost, toen niks te zien, echter heb ik ze nu anders kunnen inscannen, misschien dat het nu wat beter te zien is???? Echo is van 12weken en 3 dagen
@mirjam helaas is 14+6 te laat voor de nub. @pepje, een meisje! @manon, niet met veel zekerheid maar ik denk een meisje.
Ik durf alleen bij Pepje een uitspraak te doen; Meisje Bij Manon kan ik het (hier) niet goed zien, Mirjam idd te laat
Hallo dames, Ik heb nu een paar bladzijdes van het topic meegekeken en denk nu eindelijk te weten waar het NUB zit. Ik zelf een echo van 11+2 maar volgens mij kun je de NUB hier wel goed zien. Zelf denk ik een meisje... Ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben, want ik ben totaal geen expert. Ik heb vrijdag weer een echo, zal die dan ook nog wel plaatsen. Alvast bedankt voor het kijken!!!
@ pepje en manon; allebei een meisje! @ds85, iets te vroeg voor de nubtheorie. Hij staat inderdaad nog in de meisjesstand, maar dit kan nog veranderen de aankomende week! Ik durf er geen uitspraak over te doen
Ziet iemand de nub van me kleine friemel?? Erg benieuwd!! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/62061-albums9563-picture55708.jpg