Spannend want ik zie het nog steeds moeizaam! want ik dacht dat de nub iets anders was, hoger dan jouw gele kringeltje. Waar je dat duidelijke knobbeltje ziet? Of is dat een been-botje? Dat werd namelijk op een andere site gezegd dat ze alleen been zagen dus geen nub te zien. Nieuwsgieriggggg hahahahhaah
mijjn nub klopte half! Rogijuli zei een jongen en loezz eerst een jongen en een paar dagen later een meid. Het word een meid! Bedankt dames!
Mijn nub klopte ook half. RoGiJuLi zei eerst een meid en later een jongen. Loezzz zei een jongen. En heb net geslachtsbepalingsecho gehad en het word een meid!!!!
Mvgwenn mijn jongensuitspraak was niet op basis vd nub want die is er met 14+2 niet meer maar was een uitspraak op het geslachtsdeel (ik dacht een piemel te zien). Maar met de nub had ik het dus mooi goed
Hey meiden... vandaag echo gehad en aan jullie even de vraag of de nug (nog) te zien is... (14weken precies vandaag). Ben benieuwd, bij 8 weken gedroomd dat het een jongetje wordt, (van 4630 gram ), dus nieuwsgierig of er al aanwijzingen zijn dat mijn dromen voorspellende waarde hebben...
Nou, dan ga ik er alvast maar vanuit dat mijn dromen idd voorspellende waarde hebben (Bij Thirza gedroomd van een meid, nu dus van een jongen ). Nog een paar weekjes geduld en dan kunnen we definitief beslissen of Thirza's oude kleertjes weg kunnen dan...