@Iris, zou je ook alsjeblieft naar mijn echo kunnen kijken? Staat op pagina 45. Alvast bedankt........... Groetjes, Snoopy
Dank je wel voor het kijken........... Ben benieuwd wie er gelijk heeft want RoGiJuli zei met zekerheid een jongen....... Ik hou jullie op de hoogte. Misschien nog andere die er naar kunnen kijken?
Hoi iris, Kun je de mijne ook even bekijken? Staat op pagina 43. Ben heel benieuwd Alvast super bedankt!
hoi iris, zou je ook even bij mijn echo willen kijken??? hij staat op pagina 39! moet er wel bij zeggen dat de navelstreng tussen de beentjes doorliep en ik hierdoor twijfel of de nub wel echt een nub is en niet het bot(je) van het andere beentje ofzo... alvast bedankt!! rogijuli en moui hebben hun mening al gegeven,maar meerdere meningen(van andere experts hihi) is altijd welkom hihiih
Goeiemorgen, Ik ben benieuwd wat jullie denken van deze echo: jongen of meisje. Wie o wie helpt..... groetjes Sas
Veeeeel te vroeg. De nub bepaling kan pas tussen de 12 tot de 14e week uitgevoerd worden! Tot die tijd staat nubs altijd gelijk aan de ruggegraat, maar is de stand dus absoluut NIET betrouwbaar. Helaas.!
Jammer. Ik heb er nog 1 van 12 weken en 3 dagen maar daar is volgens mij niets op te zien. Maar ja ik ben geen expert dus misschien heeft het zin om m toch te laten zien?
@selena, helaas het ruggetje ligt wat krom waardoor de nub niet zichtbaar is. @Sas, volgens mij buigt hij heel licht omhoog en dus zeg ik voor 60% een jongen.