Ik denk dat ik de NUB duidelijk zie en weet wat we volgens de NUB kunnen verwachten. Ben benieuwd of ik het goed gezien heb! Wat maken jullie er van? :
nog een keer mijn 2 kindjes. Kan iemand het zien? En voor de gene die de vorige keer al gereageerd hadden nog bedankt!
Hoi dames (en eventuele heer) Ik heb vandaag mijn echo gehad met 12 weken en 6 dagen en vroeg me af of er een nub op te zien is. Zo niet, dan ga ik even screenshotjes maken van de video. Alvast bedankt! Ik ben heel benieuwd!
@jeetje en esmeralda; ik zeg allebei een meisje! @esmeralda; kan je het filmpje hier niet op zetten?? Vinden wij leuk
Ik heb een beetje zitten zoeken hoe de nub theorie werkt, maar ik kan echt niks ontdekken op mijn echo. Hoe zie je dat hier? Haha ik ben het uploaden, maar youtube is traag Dus als hij erop staat zal ik de link doorgeven.
Dank je Loezzz, ik dacht zelf ook aan een meisje! Als het inderdaad zo is dan krijgt onze zoon het zwaar met 1 grote zus en 3 kleine zusjes
Hoi meiden, Ik heb een wat wazig filmpje van de baby... Ben benieuwd of jullie iets zien.... Heb een eigenwijze baby, die steeds de benen bij elkaar houdt, dus dit is uitzonderlijk . View My Video
Hier is geen nub op te zien. We kijken het kindje recht aan en je hebt een zijprofiel nodig. Dat het kindje met de benen tegen elkaar ligt heeft geen invloed op de nub. Heb je geen foto of filmpje van de baby's zijkant??
RoGiJuLi, bedankt voor het kijken! Ik denk zelf ook een meisje. Bougainville, jij ook bedankt voor het kijken, zou wel erg leuk zijn een jongen. Nog een week of 8 en dan laat ik jullie weten wie er gelijk had.
Oee spannend dus! haha. Iedereen zegt hier een meisje, maar ik en mijn moeder een jongen haha. Hier is de rest van het filmpje: Deel 2 echo 12 weken en 6 dagen - YouTube
hoi esmeralda heb geen verstand van NUB etc maar wil wel even zeggen dat je een geweldig mooie foto/ film hebt zeg!!! groetjes SUzanne