RoGiJuLi of Loezzz Ik had mijn echo geplaatst op pagina 461 en in een apart gestart topic. Meerdere zeiden toen duidelijk jongen. Kan jij voor mij net als hierboven op de echo's aangeven met lijnen hoe je daaraan kom. Ik kan hem nu niet opnieuw plaatsen want kan hem met me telefoon niet uploaden. Alvast bedankt!
Ik krijg morgen een geslachtsbepaling en ben zooo benieuwd of jullie gelijk hebben en het een meisje is! RoGiJuLi zei zelfs 90% dus heel benieuwd. Laat het gelijk weten na de echo
ik moet morgen voor de vwp,en hoop dat ze het geslacht kunnen zien! RoGiJuLi zei een jongen volgens de nub en volgens de hartslag gokt de vk een meisje! ik laat jullie morgen iets weten!
@flower; spannend zeg! ben benieuwd, maar het was wel een heeeel duidelijke meisjesnub dus zou me verbazen als het toch een ventje was hihi @cindy; dat zou mooi zijn als ze het morgen kunnen zien! Had ik bij jou ook een voorspelling gedaan? @behavy; ik denk een meisje!
haha @Loezzz ik heb al een geboortjekaartje ontworpen voor een jongen.. dan moet ik op zoek naar nieuwe inspiratie morgen 16 weken-echo.. hopelijk weten we dan meer..
ohhhh ik had dus helemaal niet geweten dat dát de NUB is.. ik zat steeds naar dat witte streepje te kijken (wat ook wel iets omhoog wijs) maar dat is dan wrsl de navelstreng of iets.. hij wijst behoorlijk omhoog dus...
Rogijuli, had je nog naar mn filmpje gekeken? En heeft iemand nog een voorbeeld vanwaar je het geslacht baseert? Nog 1 nachtje en dan weten we zeker wat het wordt, maar ben toch wel heel benieuwd wat jullie er van denken
@liminous, op het filmpje zag ik de nub een paar keer wat duidelijker als op je foto, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik een shot uit dat filmpje moet halen Hierbij de lijnen dan op je foto.
@Liminous, hier zijn mijn shots uit jouw echo waarop ik een jongen zeg Bekijk bijlage 238086 Bekijk bijlage 238087
Bij mij ook niet . De 1 zegt een meid en de ander een jongen, hihi. Ben benieuwd... Vandaar de vraag of er meer meiden zijn die een voorspelling durven te doen. Vindt dit al enorm knap!!