??? Esmaralda, ik had toch gereageerd ?? Want je vroeg mij of ik bij mijn voorspelling bleef na het zien van deel 2.
@Rogijuli: Ja maar dat was toch alleen bij het eerste filmpje? Want toen zei je dat het na 12 seconden was, wat je zag. Of heb ik dat nou weer verkeerd begrepen haha
Moet je ff kijken op pagina 489, daar vraag je of ik het 2e filmpje had gezien .. en daar reageer ik op
Sorry, mijn excuses! Ik had die reactie helemaal niet gezien! Bedankt voor je reactie en nogmaals sorry. Ik ben benieuwd of je gelijk hebt!
Helaas voor rogijuli en loezzz wij krijgen een meid! Jullie zeiden beide een jongen! We hebben duidelijk het " hamburgertje" gezien
Gefeliciteerd met jullie mooie meid!! Wat leuk dat de nub voorspelling toch goed gezien was door ons.
Vandaag combi echo gehad en die was gelukkig helemaal goed. Hier mijn echo's van 12weken en 4 dagen... En ik ben heel benieuwd wat jullie zien van NUB?? RogiJuli mijn vraag aan jou of je het ziet en of je er streepjes en cirkel kan zetten, want ik heb er geen verstand van.. Al vast erg bedankt.
Ben ik weer is heb vandaag alsnog een echo gehad en ik vroeg aan de gyn of hij voor dit forum i.v.m de NUB een goeie foto kon nemen, beter dan dit kon hij niet krijgen. het is niet zo'n scherpe foto maar ik zie zelf wel een streepje maar of het een nub is dat mogen jullie zeggen is dit dan wel een goeie foto of ben ik al te laat met 14w en 1 dag? Bekijk bijlage 238374