He ja zeker balen!, ik zit er elke keer naast hopelijk zonder moeite met de 20wk echo, tenzij deze netzo eigewijs is om de beentjes ervoor te houden
Hoi Meiden, Ik heb net een echo gehad, ben tussen de 12 en 13 weken. De meneer van de echo zegt 80% zeker te weten wat het is. maar jullie mogen raden Ik hoor het graag! Dank jullie wel!
@Balleke, op alle 3 is hij te zien. Hier de echo's bewerkt. Rode lijn is stand vd ruggegraat en blauwe lijn is de stand van de nub (nub zit onder de blauwe lijn) Bekijk bijlage 238408 Bekijk bijlage 238409
Overigens zeg ik 90% een jongen ... Ennuh ... je gyn heeft de "streepjes" al gezet hihihihi, wordt makkelijk raden zo voor iedereen
ik weet dat ik een zeurzak ben en dat al 2 echo bureau`s het zelfde hebben gezegd over het geslacht maar ik wil wel eens van jullie weten of jullie het ook zien....ondanks de letters erbij zie ik het zelf niet zo best.....alvast bedankt!!
Bougainville, wat denk je dan bij mij? http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/275981-grote-nub-topic-deel-2-a-487.html En dan staan er links met mijn filmpje... Ben zooooooooooo benieuwd . O ja, andere meiden mogen ook raden hoor .
Oehoe, ben benieuwd, dat is al 2-1, hiih. Mijn gevoel roept ook al heeeelll lang een jongen . Maar ben met alles blij . EDIT: kan ook dat je het tegen iemand anders had
@behavy en flower; gefeliciteerd met jullie meisjes! Cool dat we het goed hadden @balleke; ik denk bij jou ook een meisje!
Ik ga het proberen. Alleen weet ik niet of het lukt aangezien ik op mijn telefoon zit. En ik geen pc of laptop tot beschikking heb......vorige week mn laptop gesloopt
@babii Het filmpje of de filmpjes bekijken lukt niet. Ik zag wel een foto staan. Daarop zie ik een meisjesnub. Ik zeg dus een meisje.