Super bedankt... Ben benieuwd, want hier gaan we er van uit dat het weer jongen is..hihi Over 22 dagen 16 weken echo en dan weten we het hopelijk zeker.. @Bougainville ook bedankt
Hoi meiden Deze echo is genomen met 12 weken en 6 dagen. Ik ben heel benieuwd wat het word, kunnen jullie er iets van maken en dan ook aanwijzen waar ik naar moet kijken Super bedankt
Wie wil er nog een gokje wagen? RoGiJuLi en Loezzz hebben al gekeken Bekijk bijlage 238614 Bekijk bijlage 238615
Heey dames, Ik ben nu dikke 13 weken. De echo is van 13 weken en 1 dag. Kunnen jullie kijken of jullie er wat uit halen?
En dit is de laatste! We gingen voor de nekplooimeting en kregen daar deze mooie foto's. Als jullie iets zien, kunnen jullie ook zeggen waar ik moet kijken? XXXX
Hoihoi, ik ben nog niet zo thuis in het NUB gedeelte van het forum, maar vroeg me af of hier een NUB te zien is, vandaag gemaakt met 11.3 weken. Ik ben benieuwd!
@roksy. ik zie geen nub. op foto 1 ligt het lichaam naar ons toe gedraaid waardoor de nub niet zichtbaar is en op foto 2 ligt het kindje goed maar is de nub ook niet te zien helaas. @suzy een meisje. @roompje, ik weet niet zeker of ik de nub zie. volgens mij zie ik maar een klein deel wat er op lijkt dat hij aan het intrekken en het dus een meid is. ik zeg meisje maar ben niet al te zeker
@mv4 een jongen. @e1987, helaas je bent net een paar dagen te vroeg. Ik dacht eerst dat de nub op foto 1 te zien was en als jongen stond maar na foto 3 twijfel ik..... ik durf geen uitspraak te doen.
@roompje; een meisje op basis van de op 1 na laatste foto @mamav4; een jongen! @e1987; jongen (met een slag om de arm omdat je nog geen 12 weken bent)