@ Loez en RogiJuli: Bedankt dat is dan 2 x een meisje, zelf dacht ik ook een meisje. Nog 7 weken wachten op het verlossende woord van de 20 weken echo
bij mij had je je er ook aan gewaagd om al een uitspraak te doen over de nub met 11 weken 3 dagen,en je dacht ook aan een jongen maar nu hebben we een vwp gehad en daar was heel duidelijk een hamburgertje te zien! dus meisje dus volgens mij is het echt nog iets te vroeg met deze termijn
Hihi ik durf alles Filmpjes gingen erg snel maar zag in elk geval niks 'omhoog' wijzen dus neig naar meisje. Heb je geen foto waar de nub op te zien is?
nu ff de rest hihi: Rocksy; ik zie er geen @Myra; volgens mij had ik die al ergens voorbij zien komen jongen hihi @Roompje; sorry kan het niet goed zien op je foto's @mamav4: jongen @e1987; iets te vroeg dus durf geen uitspraak te doen. Krijg je nog een echo de komende 2 weken? Geloof dat ik ze allemaal gehad heb nu Waren er wel heul veul
Het zou wel erg leuk zijn als het écht een jongen zou zijn!! Ik heb 3 meiden en 1 jongen.... Volgende week dinsdag weten we het! 'k Laat wel even weten of jullie het goed hadden. Bedankt bij deze!
haha ik had het maar ff met 2 tabbladen naast elkaar in de browser gedaan Drukker dan ooit hier. Nub wordt steeds populairder he! hihi (en terecht)
Sommigen van jullie habben al gekeken, maar sommigen ook niet, zie durft er nog een gokje te doen? Deze is met 11 weken 5 dagen gemaakt
Ja dat zei je idd de vorige keer ook Ik snap er geen barst van, ik weet niet of je het wil hoor maar zou je bij de foto een pijltje of iets dergelijks kunnen plaatsen waaraan je het kunt zien? Ik wil ook weleens leren hoe je een NUb kan ontdekken
Thnx voor diegene die nog gereageerd hebben op m'n echo's. Ben nu bijna 17 week maar denk dat we het niet te weten krijgen voor de geboorte wat het is vl wil het niet weten Zucht en ikke wel..
@Pioen; het is vroeg maar zie m idd naar boven wijzen, dus ook jochie @Myra; oeh dat lijkt me lastig idd, als je het zelf wel zo graag zou willen weten! Gelukkig is er nog de NUBtheorie hihi Kun je je wel niet helemaal 100% op vastpinnen maar is toch leuk!
@esther 13+6 is lastig want dan is vaak het geslachtsdeel aan het ontwikkelen. Ik zal vanavond eens op de comp kijken of ik e wat kan zien.