Sunny ik weet zelf niet waar ik moet kijken...wacht op nog meer reacties van meiden hier...te nieuwsgierig, haha
Ik krijg geen foto toegevoegd dus dan maar zo. Een van mijn echofoto's van 12w3d. Weet niet of er wat te zien valt maar hoor het graag. Stephanie Aerts | Facebook
hoi allemaal vandaag geslachtbepaling gehad. en wil jullie laten weten dat wij een JONGEN krijgen weet ff zo 123 niet meer wat jullie hadden hihihi.. groetjesss
rogijuli:jongen moui:meisje kristel86:meisje jadore:meisje lottie:jongen Ik (en Lottie) waren dus de enige die een jongen zei !!!! Gefeliciteerd met jullie babyboy !!
ik wil ook een gokje wagen.. heb pas sinds kort over nub gelezen.. dus ga maar niet uit van wat ik zeg hahah.. novmama.. ik denk een jongen
Rogijuli, weer eentje goed...ben benieuwd of jouw voorspelling bij mij van meid ook klopt. Ben benieuwd of er nog meer gaan reageren op mijn foto.
Hoi meiden! Ik heb me zelf de afgelopen dagen verdiept in NUB. Als ik naar mijn foto's kijk en kijk waar ik denk dat ik moet kijken . Denk ik dat het een meisje is... Wat denken jullie?