even in de leer bij je.. de echo van Soepkip.. is dan de NUB zichtbaar recht onder t witte "bolletje" dat rechts bovenin te zien is? ff kijken of ik goed zit te kijken.. Wil semi-expert zijn voor mn eigen echo volgende week.. wahahaha
@Pam, Heb de foto even voor je bewerkt. Blauwe lijn, stand ruggegraat, rode lijn, stand nub. En boven dat dunne gele lijntje is de nub zichtbaar. Bekijk bijlage 168177
@RoGiJuLi; wil je dat met die 2 streepjes bij de mijne ook doen? Vind de stand v.d. ruggegraat altijd zo moeilijk hihi. Dan weet ik bij de mijne ook goed hoe ik moet kijken Komt ie nog es: Bekijk bijlage 168411 PS JE BENT EEN SCHAT
Ik word hier wel erg nieuwsgierig van haha! Hier een fotootje van 12W3dg... Wie wil raden? Hoop dat het een goede foto is... Bedankt vast!
Hallo allemaal, Heb hier een paar foto's om te bekijken! Denk zelf dat ik het zie, maar wil graag wat meer meningen erover
hoi hoi, Ook ik hier even met een nu vraag haha..Ik ben nu 14,1 en heb vanavond een mooie echo gehad..volgens de vk is de nub het witte streepje op de foto ..klopt dat ik heb er nl totaal geen verstand van..hoofdje ligt trouwens rechts... wat denken jullie wat het wordt??
@|Lana, helaas geen nub zichtbaar op de echo. @Olijfje, als je tussen de 12 en 14 weken bent, dan zeg ik een meisje.
@Naverona, ik twijfel of dat de nub is, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de kleine niet volledig in beeld zie ALS het de nub is, dan is het een meisje. welk geslacht zei de vk dat het is.
@olijfje: ik vind de foto te klein en wazig daardoor dus durf geen uitspraak te doen over wat de NUB is kan je m inscannen misschien? @Naverona: Bij de NUB theorie kijk je tussen de 12 en 14 weken naar de stand van de NUB waarbij je het profiel van het hele kindje ziet.. na de 14 weken gaat het geslacht zich vormen, als dat idd de NUB is zou ik ook denken meisje voor mn gevoel omdat de NUB teruggeklapt lijkt en de welbekende streepjes lijken te komen.. maar t kan net zo goed een vanuit een hoek bekeken piemeltje worden met daaronder de balzakjes dus ik doe geen uitspraken Geslachtsbepalingen met 14 weken worden trouwens altijd ten zeerste afgeraden als je neust online omdat beide geslachten in die week helemaaaal op elkaar lijken.
hoi ohi, klopt ja maar dit is een uitvergrote foto..kindje ligt net zo als op de tweede foto..ze moest alleen even zoeken om de nub erop te krijgen.. De vk waar ik bij zit mag er geen uitspraken over doen...omdat volgens hun er teveel mensen zich eraan vastklampen en later komen zeuren... en hun noemen het niet de nub maar het genitaal uitsteeksel..
@RoGiJuli De echo is van precies 12 weken. @PamPapilio Heb helaas geen scanner. Misschien is deze duidelijker?