@Pampalilio nou ben eens benieuwd dan. Heb 1 augustus weer een afspraakje staan, hopelijk weet ik het dan zeker
RoGiJuLi (en Iris) Ik ben natuurlijk weer een uitzonderlijk geval (of ja mn kind dan ) We hebbenvandaag echo gehad en we zagen toch een heel duidelijk piemeltje! Volgensmij ben ik de eerste bij wil je het niet goed hebt!
Lara joepieee ik had t goed nogmaals gefeliciteerd hai iedereen ben weer terug v vakantie, maar midden in n verbouwing en heb dus alleen m'n telefoon om mee te kijken. Foto's in m'n inbox kan ik dan niet vergroten. Dus n linkje op welke pagina die staat is handiger liefs Lottie
@ Lottie!!! O ik had ook laatst inboxje gestuurd haha! Wil je dan de mijne ook nog ff kijken hihi. Staat op pagina 69, redelijk onderaan ook. http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/275981-grote-nub-topic-deel-2-a-69.html Thanks vast En succes met de verbouwing!!!
@ lottie, Zo dus de vakantie had je nodig om op te laden voor de verbouwing Zou je als je tijd hebt ook naar mijn echo willen kijken. Was hier 12+1 en hij staat op de Het grote NUB topic Deel 2! blz 67. Ben erg benieuwd naar jou mening!!!! Groetjes karin
welkom terug! Moet je veel verbouwen? Zou je voor mij ook effe willen kijken. Ik zal effe de link erbij zoeken