maar als dat wat ik denk de nub is, dan loopt ie toch niet omhoog vergeleken met de ruggegraat omdat beide omhoog lopen? of zie ik t verkeerde aan voor de nub?
Whaaaaa straks de echo, hopen op een NUB foto of dat t gefilmd/opgenomen kan worden en dat ie eventjes in beeld is Wish me luck *zenuw*
@ Trishka; denk ook jongen, als je 'lijntjes' trekt staat de nub toch wel meer omhoog tov de ruggengraat
edit, zie je antwoord al . oke dan doe ik echt iets fout hahaha, want als ik streepjes trek lopen ze bijna paralel hahaha
Hey Kellox, Zou je bij mij ook willen kijken? Pag. 70 onderaan. @Pampapilio, suc6 en hopelijk krijg je iets van de NUB te zien
Hey meis, kan het niet zo heel goed zien maar neig naar een meisje. Ben trouwens niet zo'n expert als RoGiJuLi bijv. hoor haha, maar vind het wel leuk om te kijken nu ik me erin verdiept heb!
Pam spannend! Als je t opneemt dan is de kans best groot dat het in beeld komt! Zeker omdat ze je kleintje ook gaan opmeten Trishka je kindje ligt iets gedraait zie ik. Dat kan n vertekend beeld geven. Als hij/zij rechter zou liggen dan kan ie weer net anders staan. Ik ga voor een jongen, maar niet vol overtuiging. Heb je nog andere echo's waar t kindje rechter ligt?
Hee meiden, had al eerder een foto geplaatst, geen nub te zien helaas (ben wel nieuwsgierig, waar staat 'nub' eigenlijk voor?). Misschien dat het op deze foto te zien is?
Nou natuurlijk geen duidelijke NUB in beeld!! aaaaaaargh!!! :x Heb alles gefilmd en ben nu de film aan t uitpluizen maar ik word er niet wijs uit.. ik heb een hele berg foto's gemaakt waarvan ik denk dat het de nub is.. maar of ie nou iets omhoog wijst? ik durf t niet te zeggen.. Ik ga wel ff ander topicje openen want heb teveel foto's voor hier als er eentje echt aangewezen wordt als duidelijke nubfoto plaats ik die wel hier Hopelijk kunnen mensen t zien want ik weet nog niks.. neig naar jongen maar de enige duidelijke foto waarvan ik zeg, oh das een nub lijkt ie wel recht, of net niet.. WAAROM IS T NOU NIET EEN DUIDELIJKE NUB!!!! potverdrie.. nu al een eigenwijs kind. eigenwijs begonnen en nu al mama pesten?!
http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/290902-nub-fotootjes.html#post10471693 Mn topicje
Hahaha ik ga ff kijken hier ook n eigenwijs prulletje! Iedereen zei meisje behalve ik. Elke keer bleef t onduidelijk maar uiteindelijk had ik gelijk
Hallo, Kunnen jullie aan deze foto zien of ik een derde zoon krijg of een nu toch een klein meisje? Echo gemaakt met 12w2d Alvast bedankt! Groetjes, MamaShar Bekijk bijlage 169906