die theorie gaat ook niet altijd op hoor! bij mijn zoon was hij ook zo laag maar was toch echt een jongen bij geboorte
pff jongens nog een paar uurtjes en ik kan ook mijn nub uitslagen bevestigen of ontkrachten hihi spannend spannend!!!
Dat zeggen ze maar als je een gradenboog erbij houdt heb ik t idee dat dat niet klopt, veel bewezen jongensnubs gaan wel omhoog maar niet ZOveel.. Ik houd altijd 15 graden of meer aan voor een knul heb dat ooit ergens gelezen in t engels dacht ik dat vind ik meer kloppen @Kellox: Spannend!!! ben zo benieuwd of het klopt.. zoveel meisjes-nub-gokjes.. als dat geen meid is.. geloof ik niet meer in t nubben! haha
succes bij de echo kellox! echofoto 1: echofoto 2: 2 verschillende kindjes.op de 2de echo niet echt zeker of het de nub is wat ik zie, maar als lijkt het een meisje. maar beide echo's zijn toch echte jongens die heerlijk zitten te spelen
Dat lijken idd wel meiden-nubs! maar t is niet helemaal eerlijk omdat je kindje in een knik ligt zeg maar.. schijnt dat dat heel erg vertekend beeld geeft..
van de jongste heb ik geen duidelijkere foto als dit, helaas. was toen ook nog niet op de hoogte van de nub theorie.
Haha hai ladies, eindelijk thuis... whahah wat was dat spannend!!! Nou volgens Jan Koning (25 jaar ervaring) is het voor 99% zeker een.... MEISJE!!!!!!!! Dus NUB-ladies; you go girls: RoGiJuLi + Laraxx + Moui + Iris!! Haha echt super leuk!!!
gaaf kellox. Nou ben ik ook wel benieuwd naar mijn geslachtbepaling haha. Ik hoop dat ze het bij mij ook zo goed hebben. ze zeggen allemaa een meisje