soms lijkt het idd wel een beetje omhoog te staan maar zodra het kindje wat beweegt veranderd het weer. Nou het is wel spannend
Dat heb ik dus ook heeeeel erg!! ga waarschijnlijk nog ff een speciale NUBecho laten doen voor de geslachtsbepaling met 16w4dagen hahahah spannend hoor!
erg he haha een speciale nub echo haha hoe verzin je het hihi. Mijn vriend heeft het ook heel erg dat ei zo graag wil weten wat het is. Ik snap ook niet dat mensen het 40 weken vol kunnen houden om niet te weten wat het geslacht word pffff ik word nu al gek haha
@Kellox: bedankt voor je reactie. Jammer jammer jammer...ik zal toch echt geduldig af moeten wachten tot ik de 20-weken echo heb, eerder krijg ik geen echo's. Dan kan de verloskundige ook zien wat het wordt toch? Ik zal in ieder geval die echofoto aan jullie voorleggen ! @ninja2: ik vind het nu ook veel spannender om erachter te komen wat het is dan bij onze eerste! Fijn weekend allen!
bij mijn eerdere zwangerschappen, pas met 19 weken dat ik heel nieuwsgierig werd, toen wist ik niet van de nub, en was ik ook niet zo ongeduldig. nieuwsgierigheid en ongeduld word denk ik ook door het internet opgewekt. vind ik
fjoe, dan scheelt het dat het de echo van mijn zoontje is ik was zo nieuwsgierig of jullie het zouden kunnen zien. maar nu ik het weet van die nub.. HELP!! hoe moet ik straks mijn nieuwsgierigheid bedwingen zeg hahahaha nou ja, eerst maar eens zwanger zien te worden
hey meiden,.. Ik heb eindelijk de echo's van 16 weken op de pc kunnen plaatsen, heb over 2 weken de medische echo en kunnen ze pas zien wat het word. Maar ik ben zoooooo benieuwd! ik weet niet hoe een NUB werkt, maar lees hier en daar dat sommige van jullie het al kunnen zien.. kunnen jullie kijken voor mij??? THANKSSSS ! veel liefss claudia ps: op me profiel staan er nog 2 andere foto's..
@Claudia; helaas is de nub met 16 weken uitgegroeid tot het 'normale' geslachtsdeel. Dus die kan niet meer beoordeeld worden. Nub kan tussen de 12-14 weken. Uiteraard kan er wel een 'normale' geslachtsbepaling worden gedaan door tussen de beentjes te spieken!
is idd geen nub meer, was ik vergeten erbij te zetten maar dat ziet er uit als een jongen, bij een meisje zou het nu al plat zijn, heb zelf een echo gehad met 1 weken @amy dat is idd al een balzakje met een piemeltje
ohwww ik heb me vergist!!! de echos die ik geplaatst heb toen was ik pas 12 a 13 weken zwanger, me 16 weken echo heb ik hier nog alleen die is wit uitgevallen en niet zo duidelijk... @ moui echt??? hoe zie je dat ?? ohw ben zooo benieuwd... mijn gevoel zegt ook een jongen, in begin juist een meisje omdat ik me zo moe voelde etc etc,.. maar de dromen die ik heb, zijn toch allemaal over een zoon die ik krijg.. @kellox deze echo's zijn dus wel nub toch? als het 12/13 weken is?? kan je nog een keer kijken voor mij aub??
@claudia: zie deze foto: http://baby2see.com/im/angle_dangle_echo1.jpg jou nub foto lijkt op de onderste, een mooie jongensnub! jammer van je 16 weken echo, is ie wit uitgevallen van het maken van de foto?
ohw okee,,.. nou ik hoor het over 2 weken ben benieuwd,.. en nee de echo zelf was wit uitgeslagen toen de vk het uitprintte,.. Zie hieronder,.. geen superecho maar ik ben al blij dat ik er nog 1 gekregen heb.
ja baby ligt naar voren, op de echo was het echt geweldig om te zien,.. maar toen ze hem uitprintte is het gewoon geen mooie echo geworden,..